Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

robie sobie firankę za pomocą nurb surface i chce żeby była widoczna z obu stron, żebym przy zmianie kamery nie musiał odwracać polygonów... jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

to nie bląd ortograficzny tylko połknięcie literki, tzn za szybko wcisnąłem enter... aż takim głąbem nie jestem :P

Napisano
  • Autor

chodzi o 3d maxa,a do renderowania używam vraya,

a faktycznie nie pomyślałem o tym tylko że przy mapowianiu nie widać na obiekcie tekstury...

Napisano
  • Autor

musze odwrócić polygony żeby zobaczyć teksture na obiekcie...

(na renderze oczywiście jest...) chodzi tylko o widok w viewporcie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności