DesignStudio Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Witam tworze mape na potrzeby gry (własnej ;]) i potrzebuje realistycznej trawy. Oczywiście 3ds max oferuje genialne rozwiązania ale ja musze to zrobić aby było to liczone w real time i tu pozostaje tekstura trawy w poziomie. Cos jak w np. gothic 3 http://www.sg.hu/kep/2005_05/gothic3.jpg Nie moge znaleźć takiej teksturki a te które sam robie jakos nieciekawie wychodzą. Wogle nie moge sie namyślić w jaki sposob je zrobic. Czy długie płaty trawy czy cała masa malutkich kawałków teksturry pomieszana w losowy sposob Pozdrawiam
irda Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 witam a mógłbyś pokazać jak wygląda ta mapa bo jestem ciekaw?
Gość Cornelius Scipio Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Może się przyda :) http://www.3dsoftware.cz/shared/clanky/1048/tuft02.jpg pzdr.
hcpiter Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 To pewnie plane z textura opacity. Musisz stworzyć texture trawy wraz z jej mapa opacity.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się