buczer Napisano 19 Październik 2003 Napisano 19 Październik 2003 jak zapisac wybrany material lub obiekt jako kanal alpha w wyrenderowanej scenie?
VGT Napisano 19 Październik 2003 Napisano 19 Październik 2003 Nie jestem pewien, czy chodzi Ci o to, co myślę, ale jeżeli chcesz renderując scenę mieć dodatkowy obraz z kanałem alpha, czyli maską pozwalającą wykluczyć renderowane obiekty z tła, to: w oknie \'render scene\' (SHIFT+R) w zakładce \'render elements\' klikasz w add i dodajesz \'alpha\'. Renderujesz scenę, a po jej zrenderowaniu zostanie dodatkowo wygenerowany kanał alpha. Chyba, że chodzi o co innego ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się