Napisano 10 Styczeń 200718 l Witam, jako, ze jest to moja pierwsza praca w 3ds (bawie sie tym od miesiaca), chcialbym przeczytac wasze uwagi i uzyskac mozliwie jak najwiecej pomocy. Jest to zwykly salon ktory sobie narysowalem na kartce. Czesci modeli jeszcze nie zrobilem. Czekam na opinie:
Napisano 10 Styczeń 200718 l miło...pomyśl o lampie jakiejś, daj może troszeczke natury za oknem, i podłoga zbyt lustrzana, jak na moje oko...długo sie renderowało...powodzenia w pracy dalszej
Napisano 14 Styczeń 200718 l Hej witam : co do pracy to poprawiłbym podłogę, ma zbyt intensywny kolor.. i słabą teksturę.. spróbuj może zwiększyć wartość Tiling (czy jakoś tak się to pisało) w Materiale i widok za oknem powinien być lekko przepalony przy takim oświetleniu sceny ..:) pozdrawiam i keep working.
Napisano 15 Styczeń 200718 l Modele które są nie grzeszą detalem, ale złe nie są. Pobaw się materiałami, przede wszystkim szkło zrób bardziej szklane, zmniejsz odbicia na podłodze (i zmień też teksturę). A i szkło monitora zrób bardziej monitorowe (też bardziej szklane ;))!
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor No prawie sie z Toba zgadzam Satanicus. Aczkolwiek, monitor to monitor lcd a nie crt, dodatkowo nie pokryty szklem ja mac. Jest matowy i taki zostanie. Podloge zmienilem juz, a szkla bardziej szklanego nie wiem jak zrobic jeszcze :) Ale dzieki za sugestie. Powiedzcie mi dlaczego stolik wyszedl tak bardzo nienaturalnie skoro jest ten sam material co na dywanie?
Napisano 16 Styczeń 200718 l Zmien mapowanie podlogi (gdzies Ty takiej wielkosci sloje widzial? :)), daj jej mniejszy reflect i zmniejsz glossy Jezeli chodzi o stolik, to moze wlasnie dlatego jest nierealny bo ten sam material? Daj mu jakies jasne drewno z niskim reflectem I te drzwi jakies taki toporne...... Ale jak na pierwszy raz to calkiem wporzo ;) Pozdrawiam!
Napisano 16 Styczeń 200718 l Mam pytanie jak dodaje się te podpisiki pod renderami typem ile się renderowało albo z jakiego pliku to było robione?
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor Kolejny update. Poprawilem wiekszosc rzeczy. Mapowanie podlogi mi sie zepsulo, ale to poprawie nastepnym razem. Prosze o wyrozumialosc i dalsze sugestie.
Napisano 17 Styczeń 200718 l pracka jak na pierwsza bardzo fajna, podloga na wysoki polysk mi sie nie podoba moze zmien glos na 0,7 ?:)
Napisano 17 Styczeń 200718 l no no kadr odmienił prackę to na plus ale nadal ta podłoga.. wyżej pisałem już o niej.. materiał kanapy jest taki styropianowy nie oddaje idealnie materiału typowych białych kanap. :) stolik ładny.. jak chcesz to dodaj jeszcze listwy podłogowe :) ogólnie mi się podoba!! :) edit: no to jeszcze do poprawy mapowanie szafek.. ich brzegi (układ słoi) nie jest realny bo powinien iść wzdłuż wysokości regału a nie poprzecznie :P
Napisano 17 Styczeń 200718 l coraz ladniej to sie prezentuje, ale podloga nadal do wymiany. Kadr, jest jak dla mnie bardzo fajny...:)
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor Podloga w trakcie wymiany, ciagle nie umiem jej zrobic tak zeby mi i wam pasowalo :) Material kanapy postaram sie poprawic. Stolik jest mistrz :) Sam zaprojektowalem (generalnie w przyszlosci najbardziej chcialbym projektowac meble i ew. przedmioty uzytku codziennego). Mapowania szafek nie zmienie bo takie bylo zalozenie. Nie musi to byc drewno prawdziwe, prawda? :) No nic. Sesja idzie, ja przez ostatni tydzien szpital odwiedzam, ale czasu postaram sie znalezc. Choc ciezko bedzie.
Napisano 11 Luty 200718 l Autor Ok. Sesja minela, mam czas na 3ds. Niewiele bo praca przyszla, ale zawsze. Anyway, przedstawiam dalsze dzieje mojej dziewiczej pracy: zdjecia na obrazkach zrobione sa przez mnoo http://mnoo.deviantart.com/
Napisano 11 Luty 200718 l te obrazy naprawde bardzo ozywily wnetrze... wyglada coraz ladniej, troche ciemno tylko, wyglada jakby za oknem bylo duze zachmurzenie a i czy przypadkiem dywan sie unosi w gorze (latajacy dywan?) :) anyways, naprawde dobra praca, mi sie podoba... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto