Napisano 12 Styczeń 200718 l Postanowiłem wymodelować swoją wieżę, klasyk wśród Sony model FH-414. Efekt może nie oszałamiający ale to dopiero moja druga praca w WIP'ie. Software: 3ds max 8 Oto efekty: Proszę o komentarze. Pozdrawiam, charlie
Napisano 12 Styczeń 200718 l Chciałem napisac to samo ale mnie wyprzedziłeś... :) Ogolnie narazie wygląda dość boxowacie
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor Problem w tym że modelowałem bez referek. Jedyne co znalazłem w necie to to zdjęcie ale niewiele można na nim zobaczyć: Siatka jest straszna (szczególnie trzecia część wieży po 1 ma zbyt gęstą siatkę po 2 zamiast editable poly wykorzystalem editable patch a kiedy się zorientowałem to było już za późno żeby to zmieniać), ale skoro chcesz to proszę: Mam jeszcze pytanie do was - można nałożyć smootha czy coś temu podobnego na krawędzie obiektu a nie na całą bryłę ? Jeśli tak to proszę o wskazówki.
Napisano 12 Styczeń 200718 l Mam jeszcze pytanie do was - można nałożyć smootha czy coś temu podobnego na krawędzie obiektu a nie na całą bryłę ? Jeśli tak to proszę o wskazówki. Da się. Konwertujesz obiekt do editable poly/mesh. Potem zaznaczasz opcję Polygon. Zaznaczasz sobie krawędzie. Zjeżdzasz na dół w opcjach i masz tam Smoothing Group (dużó liczb od jedynki wzwyż). Klikasz na auto smooth, bądź liczbę, ktora nałoży satysfakcjonującego smootha. Drugi sposób to: Zaznaczasz opcję edge, zaznaczasz rogi boxów i kilkakrotnie nakładasz chamfer, po jakimś razie kanciasty bok zamieni się w ładny, okrągły boczek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto