Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem wymodelować swoją wieżę, klasyk wśród Sony model FH-414.

Efekt może nie oszałamiający ale to dopiero moja druga praca w WIP'ie.

Software: 3ds max 8

 

Oto efekty:

 

upperhi5.jpg

 

leftcornereh1.jpg

 

rightcornergh7.jpg

 

frontmj1.jpg

 

Proszę o komentarze.

 

Pozdrawiam,

charlie

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chciałem napisac to samo ale mnie wyprzedziłeś... :)

Ogolnie narazie wygląda dość boxowacie

Napisano
  • Autor

Problem w tym że modelowałem bez referek. Jedyne co znalazłem w necie to to zdjęcie ale niewiele można na nim zobaczyć:

 

14789462.jpg

 

Siatka jest straszna (szczególnie trzecia część wieży po 1 ma zbyt gęstą siatkę po 2 zamiast editable poly wykorzystalem editable patch a kiedy się zorientowałem to było już za późno żeby to zmieniać),

ale skoro chcesz to proszę:

 

siatafrontxe8.jpg

 

siatasideua4.jpg

 

Mam jeszcze pytanie do was - można nałożyć smootha czy coś temu podobnego na krawędzie obiektu a nie na całą bryłę ? Jeśli tak to proszę o wskazówki.

Napisano

Mam jeszcze pytanie do was - można nałożyć smootha czy coś temu podobnego na krawędzie obiektu a nie na całą bryłę ? Jeśli tak to proszę o wskazówki.

 

Da się. Konwertujesz obiekt do editable poly/mesh. Potem zaznaczasz opcję Polygon. Zaznaczasz sobie krawędzie. Zjeżdzasz na dół w opcjach i masz tam Smoothing Group (dużó liczb od jedynki wzwyż). Klikasz na auto smooth, bądź liczbę, ktora nałoży satysfakcjonującego smootha.

 

Drugi sposób to: Zaznaczasz opcję edge, zaznaczasz rogi boxów i kilkakrotnie nakładasz chamfer, po jakimś razie kanciasty bok zamieni się w ładny, okrągły boczek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności