3dstudio3d Napisano 10 Październik 2002 Napisano 10 Październik 2002 Aby dany obiekt mógł przeistoczyć się w drugi, poprzez morhping, musi posiadać tyle samo vertex`ów co drugi (lub na odwrót jak kto chce). W jaki sposób dodać lub odjąć mnogą ilość vertexów w obiekcie ?
Bacry Napisano 10 Październik 2002 Napisano 10 Październik 2002 Przez edycje mesha. Generalnie morph jest pomyślany abe przekształcać ten sam model, który został przeedytowany ale bez zmiany vertexów i faców. W przeciwnym prtzypadku wszystko się komplikuje:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się