Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Aby dany obiekt mógł przeistoczyć się w drugi, poprzez morhping, musi posiadać tyle samo vertex`ów co drugi (lub na odwrót jak kto chce).

 

W jaki sposób dodać lub odjąć mnogą ilość vertexów w obiekcie ?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przez edycje mesha. Generalnie morph jest pomyślany abe przekształcać ten sam model, który został przeedytowany ale bez zmiany vertexów i faców. W przeciwnym prtzypadku wszystko się komplikuje:)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności