Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam wszystkich

chciałbym uzyskac efekt czystej przejrzystej textury fotela jak na rys 1

ale przy zachowaniu miekkich cieni jak na rys.2 poniżej podaje ustawienia obydwu scen , prosze o wskazowki z góry dziekuje

fotel.jpg

 

USTAWIENIA

 

rys.1

ustawienia:

skylight- 0,76

omni -1,13 rey tranced shadows

render/advance lighting/light trancer/bonuce:2

 

rys.2

skylight- 0,70

target spot- 2 ray tranced shadows (zródło światła nie jest skierowane bezpośrednio na obiekt lecz na biala plaszczyzne która odbija swiatlo )

render/advance lighting/light trancer/bonuce:2

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 846
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zły dział! to jest dział do prezentacji swoich projektów a nie pytań o światła i cienie. przenoszę do właściwego działu.

Napisano

Zamiast light tracera warto użyć radiosity. Tam w opcjach regatheringu można włączyć generowanie cieni z direct lighta niezależnie od GI.

Napisano

Dobrym sposobem na "zmieszanie" obu renderów będzie użycie ustawień dla sceny 2.. czyli miękkich cieni ale z małymi zmianami. Chodzi przecież o to, aby fotel wyglądał tak jak na renderku nr1. Zalecam wstawienie dodatkowego światła jednak z ustawieniem aby generowało tylko Speculary. Dzięki temu pojawią się bliki na fotelu. Możesz też zamieszać jeszcze bardziej i bawiąc się parametrami Exclude/Include oświetlić fotel oraz podłoże niezależnymi zestawami świateł. Pokombinuj trochę a na pewno znajdziesz rezultat na jakim Ci zależy.

Napisano
  • Autor

przed chwila wpadlem na pomysl ,wyrederejuje 1 scene bez podlorza a potem wkleje fotel w photoshopie do 2 :P heheh

 

dzieki za rady , po odaniu kilku zrudel swiatla jest lepiej ale to w dalszym ciogu nie jest to .. dluga noc przedemna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności