Napisano 15 Styczeń 200718 l witam wszystkich chciałbym uzyskac efekt czystej przejrzystej textury fotela jak na rys 1 ale przy zachowaniu miekkich cieni jak na rys.2 poniżej podaje ustawienia obydwu scen , prosze o wskazowki z góry dziekuje USTAWIENIA rys.1 ustawienia: skylight- 0,76 omni -1,13 rey tranced shadows render/advance lighting/light trancer/bonuce:2 rys.2 skylight- 0,70 target spot- 2 ray tranced shadows (zródło światła nie jest skierowane bezpośrednio na obiekt lecz na biala plaszczyzne która odbija swiatlo ) render/advance lighting/light trancer/bonuce:2
Napisano 15 Styczeń 200718 l zły dział! to jest dział do prezentacji swoich projektów a nie pytań o światła i cienie. przenoszę do właściwego działu.
Napisano 15 Styczeń 200718 l Zamiast light tracera warto użyć radiosity. Tam w opcjach regatheringu można włączyć generowanie cieni z direct lighta niezależnie od GI.
Napisano 15 Styczeń 200718 l Dobrym sposobem na "zmieszanie" obu renderów będzie użycie ustawień dla sceny 2.. czyli miękkich cieni ale z małymi zmianami. Chodzi przecież o to, aby fotel wyglądał tak jak na renderku nr1. Zalecam wstawienie dodatkowego światła jednak z ustawieniem aby generowało tylko Speculary. Dzięki temu pojawią się bliki na fotelu. Możesz też zamieszać jeszcze bardziej i bawiąc się parametrami Exclude/Include oświetlić fotel oraz podłoże niezależnymi zestawami świateł. Pokombinuj trochę a na pewno znajdziesz rezultat na jakim Ci zależy.
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor przed chwila wpadlem na pomysl ,wyrederejuje 1 scene bez podlorza a potem wkleje fotel w photoshopie do 2 :P heheh dzieki za rady , po odaniu kilku zrudel swiatla jest lepiej ale to w dalszym ciogu nie jest to .. dluga noc przedemna :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto