norhaji Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Witam Mam takie pytko czy da rade stworzyc plaszczyzne ktora bedzie mozna edytowac np. w "edit poly" przy pomocy czegos w stylu materialu Dispcacment/Bump?
Kris_R Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Szczerze powiedziawszy nie całkiem mogę się połapać w tym pytaniu... rozbiję to na kilka logicznych etapów: 1) czy da się edytować płaszczyznę przy pomocy Edit Poly? - tak.. wystarczy na obiekcie 'Plane' kliknąć prawym i wskazać polecenie 'Convert To > Editable Poly' 2) czy da się deformować płaszczyznę przy pomocy bitmapy? - da się kożystając z modyfikatorów takich jak Displacement i pokazując efekt działania tektury na obiekt we viewporcie... wierzchołki obiektu ulegną przesunięciu zależnie od wzkazanej siły działania bitmapy.
norhaji Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 Sor ze tak pogmatwalem. Biegalo mi o to drugie. Dzieki!
Shogun 3D Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 To ja jeszcze dodam od siebie, że do edycji siatki za pomocą bitmapy w sensie fizycznym służy na przykład mudbox albo Zbrush.
Rekomendowane odpowiedzi