norhaji Napisano 15 Styczeń 2007 Share Napisano 15 Styczeń 2007 Witam Mam takie pytko czy da rade stworzyc plaszczyzne ktora bedzie mozna edytowac np. w "edit poly" przy pomocy czegos w stylu materialu Dispcacment/Bump? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 15 Styczeń 2007 Share Napisano 15 Styczeń 2007 Szczerze powiedziawszy nie całkiem mogę się połapać w tym pytaniu... rozbiję to na kilka logicznych etapów: 1) czy da się edytować płaszczyznę przy pomocy Edit Poly? - tak.. wystarczy na obiekcie 'Plane' kliknąć prawym i wskazać polecenie 'Convert To > Editable Poly' 2) czy da się deformować płaszczyznę przy pomocy bitmapy? - da się kożystając z modyfikatorów takich jak Displacement i pokazując efekt działania tektury na obiekt we viewporcie... wierzchołki obiektu ulegną przesunięciu zależnie od wzkazanej siły działania bitmapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norhaji Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2007 Sor ze tak pogmatwalem. Biegalo mi o to drugie. Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 16 Styczeń 2007 Share Napisano 16 Styczeń 2007 To ja jeszcze dodam od siebie, że do edycji siatki za pomocą bitmapy w sensie fizycznym służy na przykład mudbox albo Zbrush. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi