Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witajcie

 

mam nastepujacy problem-pytanie dotyczace materialow:

np mam 1 lub 2 materialy - (mapy) w scenie ktore po wyrenderowaniu wygladaja za "jasno" lub za "ciemno" pozostale w scenie sa ok.

 

jak kontrolowac - skorygowac powyzsze problemy?

w PS? hue saturation?

z poziomu material editora? -poziom RGB output

vray properties w vievporcie odnosnie obiektu - ustawienia direct light? czy GI?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

to moze z innej strony:) :

 

mam scene z modelem ktory oswietlam vray sun np: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34486&page=2

 

albo direct light lub vray light/sphere + hdri

 

od czego zaczac w kwestii ustawien multiplaier'ow wyzej wymienionych zrodel swiatla,

odnosnie poprawnosci odwzorowania kolorow materialow

a takze ustawien Vray color mapping?

 

Mianowicie zeby to co jest w probkach Material editor i po wyrenderowaniu bylo identyczne - What You See Is What You Get!

 

Zazwyczaj to co mi po renderingu wychodzi jest albo przepalone albo za ciemne w porownaniu z probkami.

 

POMOCY

Napisano

Mówisz o przepaleniu sceny, czy o komunikacie: "Warning! Material returned overbright... itd..."?

Jesli to pierwsze, to przygaś światło, jeśli to drugie, to upewnij się, ze w scenie nie masz maxowych materiałów, tylko vrayowe, oraz że swiatła ani użyte mapy nie mają w którymkolwiek z kanałów RGB wartości 255

Napisano
  • Autor

Dzieki Shogun 3D za odpowiedz

 

chodzi o to pierwsze czyli o przepaleniu sceny

w ponizszej scenie zwroc uwage na kolory w ME

 

http://polw.w.interia.pl/v/ustawki.jpg

 

(material zastosowany na sciany "bale" to standard - Diffuse/tiles + mapa drewna w advanced controls)

Pytanie ogolne co do tej sceny - co zle ustawiam?

Czy uzywacie LWF = Linear WorkFlow?

 

Jak poprawnie oswietlic exterior?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.