Gość whitesheep Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Witam. niedawno postanowiłem pobawić się trochę w 3ds max(8) i poedytować animacje modeli z gry warcraft 3. Znalazłem program do wyciągania plików mdx z mpq ( http://www.zezula.net/download/mpqediten32.zip ) i skrypt ( http://www.infoceptor.com/files/war3/MDXimporter.zip ) dzięki którym mogę otworzyć te pliki w maxie. Problem polega na tym, że kiedy w 3ds max otwieram model który wyciągnąłem z war3.mpq z zaznaczoną opcją 'create skinning' w opcjach skryptu, wyskakuje błąd: 'MAXScript Rollout Handler Exception -- Unknown system exception'. Da się otworzyć model bez zaznaczenia opcji 'create skinning' ale wtedy nie widać na nim żadnych tekstur i odtwarzane animacje widoczne są tylko jako poruszające się punkty. Jeśli to możliwe, prosiłbym o jakąś pomoc lub poradę ;)
Gość whitesheep Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 To może chociaż ktoś wie jak inaczej otworzyć plik mdx w maxie? Przydałby mi się taki skrypt...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się