Napisano 22 Styczeń 200718 l Witam. niedawno postanowiłem pobawić się trochę w 3ds max(8) i poedytować animacje modeli z gry warcraft 3. Znalazłem program do wyciągania plików mdx z mpq ( http://www.zezula.net/download/mpqediten32.zip ) i skrypt ( http://www.infoceptor.com/files/war3/MDXimporter.zip ) dzięki którym mogę otworzyć te pliki w maxie. Problem polega na tym, że kiedy w 3ds max otwieram model który wyciągnąłem z war3.mpq z zaznaczoną opcją 'create skinning' w opcjach skryptu, wyskakuje błąd: 'MAXScript Rollout Handler Exception -- Unknown system exception'. Da się otworzyć model bez zaznaczenia opcji 'create skinning' ale wtedy nie widać na nim żadnych tekstur i odtwarzane animacje widoczne są tylko jako poruszające się punkty. Jeśli to możliwe, prosiłbym o jakąś pomoc lub poradę ;)
Napisano 25 Styczeń 200718 l To może chociaż ktoś wie jak inaczej otworzyć plik mdx w maxie? Przydałby mi się taki skrypt...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto