Jump to content

MDX Importer/Exporter problem


whitesheep
 Share

Recommended Posts

Witam. niedawno postanowiłem pobawić się trochę w 3ds max(8) i poedytować animacje modeli z gry warcraft 3. Znalazłem program do wyciągania plików mdx z mpq ( http://www.zezula.net/download/mpqediten32.zip ) i skrypt ( http://www.infoceptor.com/files/war3/MDXimporter.zip ) dzięki którym mogę otworzyć te pliki w maxie. Problem polega na tym, że kiedy w 3ds max otwieram model który wyciągnąłem z war3.mpq z zaznaczoną opcją 'create skinning' w opcjach skryptu, wyskakuje błąd: 'MAXScript Rollout Handler Exception -- Unknown system exception'. Da się otworzyć model bez zaznaczenia opcji 'create skinning' ale wtedy nie widać na nim żadnych tekstur i odtwarzane animacje widoczne są tylko jako poruszające się punkty. Jeśli to możliwe, prosiłbym o jakąś pomoc lub poradę ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy