Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Moj problem dotyczy importowania obiektow do sceny. Czy jest mozliwe dodanie do sceny np. gazety, ksiazki, kubka, mebli itd. ale tak zeby zachowaly sie na niej ustawione wczesniej materialy i textury? Zalezy mi bardzo na oszczednosci czasu. Czyli mam gotowa bryle mieszkania i zeby wygladalo to bardziej realistycznie dodaje przygotowane wczesniej elementy.

 

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Niechce sie czepiać ale mógł byś dokładnie napisać jakie formaty chcesz importować, bo jak chodzi o import do max'a obiektów z innego max'owego pliku to wystarczy wybrać "merge" (czy jakoś tak) i wklei ci do bieżącej sceny model ze wszystkimi bajerami.

Napisano

Wielkie dzieki za pomoc. W mojej Bibli do Maxa nie bylo nic o tym napisane. Mam jeszcze jeden problem. Stary katalog z texturami znajdowal sie w folderze c:\Program files\3DS Max 7. Teraz zainstalowalem wersje 9 i przy importowaniu elementow funkja "merge" Max nie pyta mnie gdzie sa tekstury? Przedmioty wyswietlaja sie z odowiednimi ustawieniami materialow, ale bez map. Musze kazdy mape z osobna dodawac do materialu. Jak rozwiazac ten problem?

Napisano

->customize configure user path/ system path

Wybierz katalogi z mapami.

Max automatycznie przy uruchamianiu przeszukuje te katalogi w poszukiwaniu materiałów do scen.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności