Kubaswielgus Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Witam. Moj problem dotyczy importowania obiektow do sceny. Czy jest mozliwe dodanie do sceny np. gazety, ksiazki, kubka, mebli itd. ale tak zeby zachowaly sie na niej ustawione wczesniej materialy i textury? Zalezy mi bardzo na oszczednosci czasu. Czyli mam gotowa bryle mieszkania i zeby wygladalo to bardziej realistycznie dodaje przygotowane wczesniej elementy. Pozdrawiam :)
velrod Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Niechce sie czepiać ale mógł byś dokładnie napisać jakie formaty chcesz importować, bo jak chodzi o import do max'a obiektów z innego max'owego pliku to wystarczy wybrać "merge" (czy jakoś tak) i wklei ci do bieżącej sceny model ze wszystkimi bajerami.
Kubaswielgus Napisano 23 Styczeń 2007 Autor Napisano 23 Styczeń 2007 Wielkie dzieki za pomoc. W mojej Bibli do Maxa nie bylo nic o tym napisane. Mam jeszcze jeden problem. Stary katalog z texturami znajdowal sie w folderze c:\Program files\3DS Max 7. Teraz zainstalowalem wersje 9 i przy importowaniu elementow funkja "merge" Max nie pyta mnie gdzie sa tekstury? Przedmioty wyswietlaja sie z odowiednimi ustawieniami materialow, ale bez map. Musze kazdy mape z osobna dodawac do materialu. Jak rozwiazac ten problem?
DaveBorck Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 ->customize configure user path/ system path Wybierz katalogi z mapami. Max automatycznie przy uruchamianiu przeszukuje te katalogi w poszukiwaniu materiałów do scen. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się