Napisano 23 Styczeń 200718 l Witam. Moj problem dotyczy importowania obiektow do sceny. Czy jest mozliwe dodanie do sceny np. gazety, ksiazki, kubka, mebli itd. ale tak zeby zachowaly sie na niej ustawione wczesniej materialy i textury? Zalezy mi bardzo na oszczednosci czasu. Czyli mam gotowa bryle mieszkania i zeby wygladalo to bardziej realistycznie dodaje przygotowane wczesniej elementy. Pozdrawiam :)
Napisano 23 Styczeń 200718 l Niechce sie czepiać ale mógł byś dokładnie napisać jakie formaty chcesz importować, bo jak chodzi o import do max'a obiektów z innego max'owego pliku to wystarczy wybrać "merge" (czy jakoś tak) i wklei ci do bieżącej sceny model ze wszystkimi bajerami.
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor Wielkie dzieki za pomoc. W mojej Bibli do Maxa nie bylo nic o tym napisane. Mam jeszcze jeden problem. Stary katalog z texturami znajdowal sie w folderze c:\Program files\3DS Max 7. Teraz zainstalowalem wersje 9 i przy importowaniu elementow funkja "merge" Max nie pyta mnie gdzie sa tekstury? Przedmioty wyswietlaja sie z odowiednimi ustawieniami materialow, ale bez map. Musze kazdy mape z osobna dodawac do materialu. Jak rozwiazac ten problem?
Napisano 23 Styczeń 200718 l ->customize configure user path/ system path Wybierz katalogi z mapami. Max automatycznie przy uruchamianiu przeszukuje te katalogi w poszukiwaniu materiałów do scen. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto