Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witm, mofdeluje własnie w mayi samochód , ale po zastosowaniu na jedna z jego części subdivision proxy natknąłem się na coś dziwnego - mianowicie - po "wygładzeniu " obiektu nie dostałem obiektu który da się wyrenderowac ani nawet który ma jakeś widocze polygony tlkyo jkaby siatkę tego obiektu - czy wie ktoś może jak to naprawić?:) dziękuję i czekam na odpowiedź :)

 

http://img294.imageshack.us/my.php?image=probl8jb.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nie tak juz próbowałem :( - to jest obiekt który powstał przez wyekstrdowanie krawędzi i jak dam convert to polygon dostaję błąd "// Error: Select a subdivision surface which you want to tessellate."

Napisano

clicknij option box i tam zmien na vertex a jesli masz vertex to zmien na adaptive nie pamietam ktore ma byc

Napisano

moze juz nacisołes przedtem convert to polygon?? cału czas jest to object subd?? tez kiedys miałem z tym problem

ps; masz tutka sipmlymaya??

 

 

edit: mi działa

Napisano
  • Autor

wiesz co :P to nie jest obiekt subd :P przynajmniej tak mi sie zdaje :P modleowałem go poprzez extrudowanie polygonów tka jak i resztę obiektów- rózen operacje na nim robiłem ale tlyko ten sie tak zepsuł :P poza tym żadne konwertowanie nie pomaga :( wciąz jest ten sam bład

Napisano

Wiem, że takie coś pojawia się przy konwertowaniu jednego typu obiektu na inny i caoś takiego, ale nie pamiętam dokładnie jak to jest.

Pokaż tą całą scenkę, a na pewno coś da się zrobić.

Jeśli nie chcesz dzielić się sceną (wcześniej wykonaj kopię zapasową pliku), usuń historię wszystkich tam obiektów, które masz, zajrzyj do Hypergrapha i po prostu pousuwaj niektóre node'y. Zostaw sam shpeNode i transformNode ;) Sam tak nieraz robię, gdy Maya świruje :)

Czasem trzeba po tym wszystkim przypisać materiał do obiektu (lambert1), bo ten oryginalny gdzies się traci, i nie widać obiektu :)

Napisano
  • Autor

przed chwilą jak patrzyłem na ten model zrobiłem następujące operacje - zaznaczyłem jedną krawędz, wyekstrudowałem ja a następnie zrobiłem z tego polygona, który powstał, osobny obiekt.... po tych operacjach oba obiekty pojawiły sie znowu w kolorze tak jak powinny, pojęcia nie mam dlaczego :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.