Kubaswielgus Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Witam. Sciagnalem ze strony internetowej taki material: http://vray-materials.de/all_materials.php?mat=476 Po uruchomieniu 3D Studio w okienku materialow wybieram open library i odnajduje ten plik " .mat" po nalozeniu materialu na obiekt renderuje mi sie caly na zielono. I nie wiem jak zrobic, zeby byl taki wlochaty jak na tym zdjeciu?
vv3k70r Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 a futro ustawiles tak jak tam na screenshocie co sciagnales?
Kubaswielgus Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Nie wiedzialem gdzie wspisac te dane z obrazka. Pomog mi ten tutoria: http://www.kontur.ro/blog/?p=26 Mam jeszcze jedno pytanie. Strasznie dlugo sie to liczy. Czy jest mozliwe zmusic Vraya do liczenia tej trawy na najgorszych parametrach, a reszte na normalnych?
RA Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/mtlWrapper_params.htm Tutaj ograniczasz działanie GI na trawę, a potem do materiału płaszczyzny pod trawą właściwą dajesz to: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/vraydirt_params.htm i gitara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się