Napisano 25 Styczeń 200718 l czesc Jakis czas temu pytalem o metode zrobienia animacji przelatujacych kartek. Dzisiaj juz wiem ze najsensowniejsza metoda jest uzycie fizyki reactora. mam scene z kartkami z przypientym clothem wrzystko dziala. ale problem polega na tym czy ktos jest w stanie mi wyjasnic czy istnieje mozliwosc przypiecia odzielniych sil (wind) do poszczegulnych kartek. Powiedzmy ze okladka przeskakuje jako pierwsza, nastepnie po 1s przelatuja dwie nastpene. Chcialbym przyparentowac kazdej z osobna inna sile ktora niebedzie odzialywala na inne tylko na te ktora ja chce. Jesli ktos ma jakis pomysl ewentualnie inny sposob na rozwiazanie problemu serdeczne dzieki :) pozdr
Napisano 25 Styczeń 200718 l ewentualnie to chociaz chcialbym wiedziec jak zakeszowac animacje na siatce .
Napisano 26 Styczeń 200718 l ok widze ze problem jest bardziej konkretny. Rozwiazalem go, takze podziele sie ta informacja. Niepolecam przy tego typu animacji reactora anim morfa. Po pierwsze reactor jest zbyt malo mobilny jesli chodzi o modyfikacje i zbyt malo precyzyjny jesli chodzi o szczeguly. Szczerze to niemam pomyslu do czego mozna go uzyc poza upuszczaniem pudelek i jakichs innych banalnych animacji. Morfing jest zbyt czasorzerny. rozwiazaniem problemu jest simcloth ktory uratowal mi skore szczeze polecam do tego typu animacji jak kazdych innych z materialami, kartakmi itp pozdr
Napisano 26 Styczeń 200718 l a ja wprost rpzeciwnie, polecam morfa, tylko najpier zanimuej te kartke jak tam chcesz (na simclothu musisz dac mocne springsy, ale kartka i tak nei zachowa sztywnosci), pozneij w odpowiednich klatakch zrob snapshoty i z nich utworz morfa, a sam reactor i jego kartke wywal do kosza :) snapshoty mzoesz juz sobie latwo dopasowac do otoczenia, amorf zapewni gladkie przejsci miedzy klatkami...
Napisano 26 Styczeń 200718 l teraz sie juz tym niebawie, wlasnie robie pierwsza prewke :) niemialem problemow ze sztywnoscia strech forces na strech/shear . bend f, na face angle, jest spoko co do morfa, zalezy nam na realistycznym oddzialywaniu dlatego niekorzystam z morfa a niechce mi sie juz wymyslac innej metody jesli ta obecna dziala pozdr
Napisano 22 Luty 200718 l Siemq mam problem z animacja kartki ,otoz problemem jest przycinanie sie animacji z klatki do klatki i niewiem co zrobic zeby to plynnie przechodzilo/ obracanie kartki jest zgodne ,ja zrobilem 3 moprhery gdzie jeden to 1/3 obroconej kartki , drugi 2/3 i trzeci 3/3 no i jak ustawiam w klatkach kazda po 10 klatek to mi sie przycina przy starcie kazdej z osobna ;/ w czym jest problem ,co robie zle?;(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto