Gość Deler Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 czesc Jakis czas temu pytalem o metode zrobienia animacji przelatujacych kartek. Dzisiaj juz wiem ze najsensowniejsza metoda jest uzycie fizyki reactora. mam scene z kartkami z przypientym clothem wrzystko dziala. ale problem polega na tym czy ktos jest w stanie mi wyjasnic czy istnieje mozliwosc przypiecia odzielniych sil (wind) do poszczegulnych kartek. Powiedzmy ze okladka przeskakuje jako pierwsza, nastepnie po 1s przelatuja dwie nastpene. Chcialbym przyparentowac kazdej z osobna inna sile ktora niebedzie odzialywala na inne tylko na te ktora ja chce. Jesli ktos ma jakis pomysl ewentualnie inny sposob na rozwiazanie problemu serdeczne dzieki :) pozdr
Gość Deler Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 ewentualnie to chociaz chcialbym wiedziec jak zakeszowac animacje na siatce .
Gość Deler Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 ok widze ze problem jest bardziej konkretny. Rozwiazalem go, takze podziele sie ta informacja. Niepolecam przy tego typu animacji reactora anim morfa. Po pierwsze reactor jest zbyt malo mobilny jesli chodzi o modyfikacje i zbyt malo precyzyjny jesli chodzi o szczeguly. Szczerze to niemam pomyslu do czego mozna go uzyc poza upuszczaniem pudelek i jakichs innych banalnych animacji. Morfing jest zbyt czasorzerny. rozwiazaniem problemu jest simcloth ktory uratowal mi skore szczeze polecam do tego typu animacji jak kazdych innych z materialami, kartakmi itp pozdr
vv3k70r Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 a ja wprost rpzeciwnie, polecam morfa, tylko najpier zanimuej te kartke jak tam chcesz (na simclothu musisz dac mocne springsy, ale kartka i tak nei zachowa sztywnosci), pozneij w odpowiednich klatakch zrob snapshoty i z nich utworz morfa, a sam reactor i jego kartke wywal do kosza :) snapshoty mzoesz juz sobie latwo dopasowac do otoczenia, amorf zapewni gladkie przejsci miedzy klatkami...
Gość Deler Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 teraz sie juz tym niebawie, wlasnie robie pierwsza prewke :) niemialem problemow ze sztywnoscia strech forces na strech/shear . bend f, na face angle, jest spoko co do morfa, zalezy nam na realistycznym oddzialywaniu dlatego niekorzystam z morfa a niechce mi sie juz wymyslac innej metody jesli ta obecna dziala pozdr
odnetniN Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Siemq mam problem z animacja kartki ,otoz problemem jest przycinanie sie animacji z klatki do klatki i niewiem co zrobic zeby to plynnie przechodzilo/ obracanie kartki jest zgodne ,ja zrobilem 3 moprhery gdzie jeden to 1/3 obroconej kartki , drugi 2/3 i trzeci 3/3 no i jak ustawiam w klatkach kazda po 10 klatek to mi sie przycina przy starcie kazdej z osobna ;/ w czym jest problem ,co robie zle?;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się