Skocz do zawartości

animacja kartek przy uzyciu cloth reactor


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc

Jakis czas temu pytalem o metode zrobienia animacji przelatujacych kartek. Dzisiaj juz wiem ze najsensowniejsza metoda jest uzycie fizyki reactora. mam scene z kartkami z przypientym clothem wrzystko dziala. ale problem polega na tym czy ktos jest w stanie mi wyjasnic czy istnieje mozliwosc przypiecia odzielniych sil (wind) do poszczegulnych kartek. Powiedzmy ze okladka przeskakuje jako pierwsza, nastepnie po 1s przelatuja dwie nastpene. Chcialbym przyparentowac kazdej z osobna inna sile ktora niebedzie odzialywala na inne tylko na te ktora ja chce. Jesli ktos ma jakis pomysl ewentualnie inny sposob na rozwiazanie problemu serdeczne dzieki :) pozdr

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ewentualnie to chociaz chcialbym wiedziec jak zakeszowac animacje na siatce .

Napisano

ok widze ze problem jest bardziej konkretny. Rozwiazalem go, takze podziele sie ta informacja. Niepolecam przy tego typu animacji reactora anim morfa. Po pierwsze reactor jest zbyt malo mobilny jesli chodzi o modyfikacje i zbyt malo precyzyjny jesli chodzi o szczeguly. Szczerze to niemam pomyslu do czego mozna go uzyc poza upuszczaniem pudelek i jakichs innych banalnych animacji. Morfing jest zbyt czasorzerny. rozwiazaniem problemu jest simcloth ktory uratowal mi skore szczeze polecam do tego typu animacji jak kazdych innych z materialami, kartakmi itp

 

pozdr

Napisano

a ja wprost rpzeciwnie, polecam morfa, tylko najpier zanimuej te kartke jak tam chcesz (na simclothu musisz dac mocne springsy, ale kartka i tak nei zachowa sztywnosci), pozneij w odpowiednich klatakch zrob snapshoty i z nich utworz morfa, a sam reactor i jego kartke wywal do kosza :)

snapshoty mzoesz juz sobie latwo dopasowac do otoczenia, amorf zapewni gladkie przejsci miedzy klatkami...

Napisano

teraz sie juz tym niebawie, wlasnie robie pierwsza prewke :) niemialem problemow ze sztywnoscia strech forces na strech/shear . bend f, na face angle, jest spoko co do morfa, zalezy nam na realistycznym oddzialywaniu dlatego niekorzystam z morfa a niechce mi sie juz wymyslac innej metody jesli ta obecna dziala

 

pozdr

Napisano

Siemq mam problem z animacja kartki ,otoz problemem jest przycinanie sie animacji z klatki do klatki i niewiem co zrobic zeby to plynnie przechodzilo/

obracanie kartki jest zgodne ,ja zrobilem 3 moprhery gdzie jeden to 1/3 obroconej kartki , drugi 2/3 i trzeci 3/3 no i jak ustawiam w klatkach kazda po 10 klatek to mi sie przycina przy starcie kazdej z osobna ;/

w czym jest problem ,co robie zle?;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności