Jump to content

odnetniN

Members
  • Content Count

    533
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Excellent

About odnetniN

  • Rank
    Member
  1. Bardzo latwo (3dsmax): -przygotuj sobie "line" w ksztalcie linki -skopiuj sobie ta linke -uzyj modyfikatora path deform binding (wsm) na skopiowanym "line" -podlinkuj do tego line'a -uzywaj w modyfikatorze path deform binding (wsm) opcji percent na suwaku ;) PS: nie ten dzial ;)
  2. Jakie masz oswietlenie na scenie bo ciezko mi zdefiniowac czym swiecisz. image uploader Pozwolilem sobie na over, brakuje mi tam cienia - fajnie wtedy buduje przestrzen. (jak cos moge go usunac) Ogolnie bardzo fajny obrazek najbardziej podobaja mi sie texturki Pzdr
  3. Ładne i czyste, jedyne co mi przeszkadza to te proste bryly, strasznie duzo boxow - styl nowoczesny
  4. Te retopo i uv bylo az tak konieczne - skoro i tak stille? Nie podoba mi sie tylko twarz wonderwoman :), ale i tak bardzo fajny projekt. pzdr.
  5. Imo za szybko w detal wszedles, skup sie bardziej na samym ogolnym ksztalcie bryly zeby byla ciekawa aktualnie zle sie czyta ksztalty i nie wiadomo co jest co. Przykladowo praca moze byc swietna jesli ma ciekawa bryle bez detalu, w druga strone to juz nie dokonca tak dziala, poza tym sam detal tez musi byc dodany z głowa nie byle by byl. Keep going, powodzenia!
  6. Model robi lepsze wrazenie niz sam render. Model klasa pzdr.
  7. Mega artystyczne, kawał dobrej roboty i bardzo mi sie podoba az zainteresuje sie gra :) PS:Kto Wam muzyke robil jesli mozna wiedziec? Pozdrawiam
  8. @wujek_kane: dzieki Jeszcze nasycilem bardziej kolory bo na innym monitorze wygladaja na wyprane.
  9. Final nie bede meczyl juz ten model czas zabrac sie za cos nowego. free image hosting
  10. Hej Planuje zrobic stilla z dziadkiem, ktory chwali sie swoim bicepsem. WIP upload image kolejne etapy > oczy + włosy
  11. mitic: dzieki za obszerny feedback z wiekszoscia uwag sie zgadzam :) -"grzbiet stopy mocno spuchnięty" "to samo góra uda- jak u oddanego kolaża" ;)- jak tak teraz patrze to moze faktycznie przesadzilem z gruboscia -"frędzle dywanu" tak jak teraz patrze to moglem je troche grubsze zrobic -"ta 'antenka' na lewo od głowy chłopca - co to jest??" - tapeta odstajaca :) -"taśma klejąca którą jest przyklejona kartka z packmanem jest kontynuowana na tv czy nie? z lewej jakby troche widac ale z prawej raczej nie?" - jest, ale rozumiem skad ta uwaga bo tego nie widac -"jakaś kreska? na renderze na lewo od ramion chłopca i poniżej lewej strony głowy? region render??" tak xD "a może nawiązać do światła z ekranu przy 'normalnych' grach i skontrastować to z 'grą na kartce'.. dodając 'światło od ekranu' w postaci świecy oświetlające twarz? pełen analog;)" - Myslalem o tym na poczatku, ale zmienilem koncepcje na kartke papieru zeby podbic wyobraznie chlopca. Jeszcze raz dzieki za feedback uwagi sa jak najbardziej uzasadnione, przy kolejnych scenach bede zwracal wieksza uwage na takie rzeczy.
  12. keajra: dzieki, u mnie to dosc czesto sie powtarza ze jest spadek jakosci w nie ktorych miejscach :D moze to byc spowodowane zmeczeniem materialu. Wrzucam jeszcze druga wersja z postpro, ktore zapronowal mi kumpel. pzdr.
  13. Hej przedstawiam scene robiona w wolnym czasie. Soft: 3ds max, Vray, Ornatrix PS: Zrobiona jest tez prosta i krotka 5 sek animacja jak chlopak gra na joyu (ak sie wyrnederuje to pokaze).
  14. Hej Nie bede sie rozpisywał, zapraszam do ogladania mojego reela. PS: Wiem muzyczka ktora dodalem wymiata xD Pzdr
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy