Jump to content

Brudzu

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Brudzu

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/19/1987

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. Rutyna zawsze może złapać, nawet animując ręcznie. Jednak ja zazwyczaj słucham jakiegoś audiobooka czy wykładów, więc raczej się nie nudzę. Jeśli chodzi o sam mocap, to w tym wypadku było znacznie ciekawiej, bo nagrany był taniec nowoczesny, więc ruchy były ciekawe i ekspresyjne. W dodatku szokiem było odkrycie jaki zakres ruchu ma baletnica/tancerka w przeciwieństwie do zwykłej osoby. W Bound też animowałem ręcznie, bo w grze jest jeszcze pare innych postaci. Głownie sprowadzało się to do cutscenek, ale także niektórych ruchów księżniczki, gdyż mieliśmy jedynie dwie sesje mocapowe. Więc jeżeli czegoś mi zabrakło, musiałem sam dorobić animacje. Muzykę skomponował Heinali - A cały soundtrack do Bound'a jest dostępny na Spotyfi: Szczerze mówiąc to motyw tańca powstał właśnie dzięki Heinali. Na początku księżniczka nie była tancerką i poruszała się standardowo, zbyt growo. Nie pasowała do artystycznego świata który się budował. Dlatego wszyscy w Plastic mieli za zadanie by wymyślić czego jeszcze w grach nie było i co może lepiej pasować. I właśnie wtedy natknęliśmy się na video Heinali na YT, co całkowicie zmieniło kształt gry i głównej bohaterki.
  2. W końcu miałem chwile by sklecić reela z pracy jaką zrobiłem do Bound na PS4 Prawie wszystkie animacje na księżniczce zostały zmocapowne przez mocap.pl Swoich ruchów udzieliła tancerka Maria Udod, a jej choreografem był Michał Adam Góral Reszta postaci była animowana ręcznie. Nad Bound pracowałem półtora roku z czego ponad rok zajęło tworzenie wersji podstawowej, a niecałe pół na dopracowaniu wersji pod VR https://www.playstation.com/en-us/games/bound-ps4/ http://play.st/Bound http://bound.playstation.com © 2016 Sony Interactive Entertainment America LLC. Bound is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC.
  3. Hej, Ja na co dzień używam starszego model 3Dconnexion i jestem bardzo zadowolony. Szybciej się pracuje i znacznie mniej kliknięć. Co do skrótów klawiszowych, to tego mam myszkę z 20 przyciskami, gdzie mam wszystkie najpotrzebniejsze skróty przypisane. Trzeba się chwile przyzwyczaić, ale ostatecznie praca jest szybsza i klawiatury prawie nie tykam. Polecam.
  4. To opadanie rąk, miało bardziej pokazać, że on nie wierzy co ona robi, jak ona śmie (aż mu ręce opadają :). W dodatku chciałem wstawić dodatkową pozę, która by trochę urozmaiciła jego animacje. Ale dzięki za wskazówki, przy następnej animacji skupie się na utrzymaniu równowagi i biodrach.
  5. Dzięki blinq. Cały czas staram się dopracować kunszt.
  6. Podsyłam demo z 2 workshop'u na iAnimate. Chciałem zaznaczyć że każda scena to inne ćwiczenie i powstała historyjka jest tylko dodatkiem.
  7. Wielkie dzięki. Demo z WS2 postaram się skończyć jak najszybciej. Na WS1 moim instruktorem był Bill Tessier - bardzo polecam jeśli ktoś zamierza wybrać się na kurs do iAnimate. @Riko Ten Kapitan rzeczywiście trochę ma mało animacji, no ale ta postać była jedynie dodatkiem, z mojej strony, do tego zadania. Dlatego też ustaliliśmy z Billem, że będzie on miał jedynie niezbędną animacje + loop 'odychania', by nie wyglądał na nieruchomy obiekt.
  8. Hej, chciałem się podzielić animacjami, które robiłem w ramach Feature Workshop 1 w iAnimate. W końcu miałem trochę czasu by je wyrenderować. Mam nadzieje że się spodoba. Wszystkie komentarze mile widziane. Niedługo przygotuje demo z WS2. Wszystkie animacje wykonane w Maya.
  9. Ho. Nieźle to już wygląda po poprawkach. Jeszcze gdzieniegdzie skaczą ci kolana (najbardziej w scenie przepychania ściany), ale ogólnie wszystko wygląda znacznie lepiej.
  10. Brudzu

    Animacja Testy

    Jak chciałeś tak masz :) 1. Start biegu - nogi się nie ruszaj. Ogólnie nie czuć zmiany przyśpieszenia. Dodaj trochę więcej ruchu w górę i w dół jak się rozpędza. Skok jest fajny ale lądowanie za szybkie. Ma za dużo energii by zatrzymać się tak blisko. Sprawdź czy krzywa twojego przesunięcia COG (prawdopodobnie Z) nie zmienia się zbyt gwałtownie. 2.tu tylko sprawdził bym czy krzywe na COG są odpowiednio wygładzone. Ogólnie spoko 3. Skin przy nadgarstkach wygląda nienaturalnie. Jeśli rig niema dodatkowych kości by temu przeciwdziałać zmień ustawienie rąk. Także palce i dłonie się nie ruszają. Także na samym końcu postać dziwnie się cofa. 4. Przy obrocie nasuń trochę animacje przesunięcie biodra i obrotu 5. Jak leży ręce wyglądają nienaturalnie. Przy wstawaniu pochyl go bardziej do przodu bo jego COG jest poza płaszczyzną stóp. 6. Wydaje mi się że ręce wnikają w pudłu. Także postawienie tej nogi do przodu trochę mi przeszkadza, ale na tą chwile nie wiem co tam zmienić. Musiał bym popróbować trochę samemu :) 7. Tułów mógłby się mniej wychylać. Była by widoczna większa różnica między 1 animacją 8. Na końcu animacji nogi lezą sztywno. Przydało by się dodać choć minimalny ruch tak jak masz po podciągnięciu nóg. Ogólnie wygląda fajnie. Musisz trochę więcej posiedzieć w Curve Editor'rze i pamiętać o limitacjach rigu i że każda cześć ciała powinna się ruszać, nawet w najmniejszym stopniu (no może nie zawsze zawsze, ale nadal ;P) Czekam na więcej animacji :D
  11. 3dConnexion (z przyciskami) + Myszka Logitech G600 (20 przycisków x3 tryby x2 dzięki "przesunięciu g") , genialne połączenie. Rąk praktycznie nie odrywam i oszczędzam dużo czasu mając przypisane wszystkie kombinacje na myszce. Fajnym dodatkiem jest możliwość zapisania wszystkich kombinacji na myszce, więc łatwo można pracować na innym komputerze. Szkoda że Connexion nie działa bez sterowników :/
  12. Brudzu

    Łowcy androidów

    Jak dla mnie bomba. Z klimatu przypomina mi Wożonko ( ). Czekam na kolejne części. :)
  13. Render wygląda naprawdę ciekawie. Jednak na moje oko, sama piłeczka nie zachowuje się tak jak powinna, np. woda przyciąga ją jak magnes. Ale to może ktoś z większym doświadczeniem skomentuje. Ogólnie cała animacja jest bardzo przyjemne dla oka :)
  14. Najnowszy artykuł w 3D World zawiera kilka informacji o tym jak stworzona została ta animacja. http://www.3dworldmag.com/2013/05/24/friday-animation-fun-panoptiqms-squirrel-spot/
  15. Hej, Dzięki za odpowiedź. Jak pisałem wcześniej za kulki właśnie się wziąłem. Mam nadzieje, że takie ćwiczenia pomogą. Powiedz, ile zajęć przeszedłeś z AM i jakie są twoje ogólne odczucia z takich programów? Czy wiesz coś może o iAnimate? Czy umiał byś powiedzieć, mniej więcej po jakim czasie zauważyłem że twoje animacje zaczęły być naprawdę przekonujące?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy