Jump to content
KLICEK

Animacja Testy

Recommended Posts

Witam

 

tutaj wrzucajcie wszystkie testy, proby, niedokonczone wipy itp. slowem wszystko co zwiazane z animacja :)

 

Napewno dostaniecie wsparcie :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Charlie slowo ode mnie: po pierwsze render z frontu nie wiele mowi, wyrenderuj nastepnym razem prosze z boku, poprostu BOK bez cudow jakis aha i zrezygnuj z salta na koncu lepiej prosciej a perfekcyjniej :P. Co do ruchu postaci - jest za wolno i zbyt jednostajnie. Wybija sie szybciej i ok, ale z kolei upada za wolno, zupelnie jakby byl lekki jak piorko. Nie bierz sie za palce narazie, zostaw to na koniec jak dopracujesz sobie calosc. Zdynamizuj ta animacje, wiecej pracy bioder, ramion. Nie czuc tez wagi postaci, idze do przodu jak betonowy kloc i troszke nim szarpie, kolanko tez mu ucieka dziwnie na bok :P. Przed samym wyskokiem mysle, ze bardziej bym go przykucnal, rece bardziej w tyl, sprobuj sobie wyskoczyc jakby na drazek, ktory jest wyzej i w jakiejs odeglosci i zatrzymaj sie w tej pozycji i zobacz jak jestes ulozony. Zmierz sobie czas, ile by Tobie zajal taki skok. Poszukaj na necie skokow, przygladnij im sie, jak sie uklada cialo i w jakim momencie. Pamietaj, ze ziemia go przyciaga, a jego nogi umozliwiaja mu utrzymanie pozycji pionowej. No, ale nie jest tak zle .... wytrwalym trzeba byc, probuj dalej i wklej apdejcik. :)

 

taki przykladzik >>> http://home.autocom.pl/burnet/one_leg_jump.mov

 

milej zabawy

pozdrowki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki sympathetic za cenne rady, tymczasem wrzucam render z boku:

 

http://rapidshare.com/files/22520665/testLEFT2.avi.html

 

Co do salta to przypuszczam że wygląda ono sztucznie, ponieważ ludek obraca się prawie w miejscu i coś jest nie tak z pracą kręgosłupa i tak jak pisałeś - timing do kitu, ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę, dzięki bardzo za ten przykład, dużo wyjaśnił.

 

Wkrótce postaram się o update

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

3h roboty dzisiaj i kupa wyszła;P zaplątałem sie przy robieniu blendem futerko -> proch i nie udało sie go zamienic w kupke prochu :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli już wchodzisz w tak realistyczną konwencję to musisz bardziej uważać Master, bo każdy źle wyważony ruch od razu razi w oczy. Szczególnie robotyczne ruchy rąk oraz niefortunne przeniesienie ciężaru ciała. Ubranko ładnie zafalowało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie się ogląda. Szalony pomysł i takie lekkie wykonanie plus fajna muza :) Mało a cieszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza animacja postaci ever. Wiem że timing w wielu momentach leży... hmm... w sumie to wszystko może leżeć. Mam prośbe do animatorów, możecie mi powiedzieć co leży a co przypomina poprawną animacje?

Z góry dzięki, niestety na waszą krytyke odpowiem dopiero za tydzień - w końcu kawałek wakacji :)

Aha, rig nie mój -> http://www.crypticar.com/

 

cios_na_siec.jpg

 

Filmik .mov 1,3 MB

 

pozdrawiam

Mirach

Share this post


Link to post
Share on other sites

sama się dobrze nie znam, ale się pomądrze.

 

początek jest ok,

 

cios jest o wiele za wolny, powinieneś to bardzo przyspieszyć

na ostatniej klatce (tuż po ciosie) można cofnąć rękę kawałeczek do tyłu, wtedy wygląda jakby walił z większym impetem.

powinien iść całym tułowiem za ciosem, teraz wygląda jakby to robił tak od niechcenia.

a przed ciosem powinien ruszyć ręką w tył (rozpęd)

 

co do timingu, mnie bardzo pomogło oglądanie klatka po klatce referencji i szkicowanie ich na papierze (tylko takie patyczaki + numer klatki + strzałki zaznaczające która część się akurat rusza w którą stronę)

 

co do referencji to youtube pewnie znasz, jeszcze ktoś mi podał ten link:

http://www.bbcmotiongallery.com/Customer/index.aspx u góry jest pole search.

tam filmiki sa w dużo lepszej jakości niż na youtube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy