Jump to content

Waldx

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Waldx replied to eryk955's post in a topic in 3ds max
    bo loop robi powtórki tego ruchu co już jest, wybierz relative repeat jest pod loopem może to będzie efekt którego potrzebujesz
  2. Waldx replied to eryk955's post in a topic in 3ds max
    Zrób rotacje, w curve editor zaznacz klucze i w param curve out-of-range types wybierz loop
  3. Pewnie coś znajdziesz o tym tu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69298
  4. Waldx replied to Temporal's post in a topic in 3ds max
    Zaznacz nogi i wciśnij set sliding key i już będą ci się trzymały podłoża Uploaded with ImageShack.us
  5. Musisz przełączyć z Quaternion na Euler na kości
  6. Waldx replied to Aldis's post in a topic in Rigging & Animation
    może lepiej zapisać zrobiony bieg do pliku .bip i wczytać parokrotnie w mikserze to będzie biegło do przodu tyle ile razy se powieliło animacje w mikserze
  7. Waldx replied to guru's post in a topic in Rigging & Animation
    Za pomocą SkinUtilities możesz mirrorować skina wybranych fragmentów siatki.
  8. Waldx replied to guru's post in a topic in Rigging & Animation
    do tego co dałem wyżej zfrezuj (freeze transform) kontrolery, środkowemu dodaj w position list nowy kontroler positionXYZ(żeby nim też można było poruszać) i ten nowy połącz z tym przy end bone za pomocą wire parametrs z wartością *.5 łapiąc za ostatni kości będą się rozciągały równomiernie
  9. Waldx replied to guru's post in a topic in Rigging & Animation
    Uploaded with ImageShack.us
  10. Waldx replied to Gr3G's post in a topic in Rigging & Animation
    najlepiej przesunąć bipeda z animacją za pomocą move all mode
  11. Waldx replied to Waldx's post in a topic in Animacje
    Dzięki za komentarz. Nowa animacja.
  12. Waldx replied to Waldx's post in a topic in Animacje
    Nowa animacja http://www.vimeo.com/8937692
  13. w skinie odznaczasz always deform ustwiasz kości i zaznaczasz spowrotem, tylko na timelinie musisz mieć ustawioną klatkę jaka jest ustawiona w ref. frame
  14. możesz też to zrobić dając na plejna bend, odpowiednio go ustawić i w nim animować zwijanie i rozwijanie gizmem benda, efekt podobny do tego co jaras napisał. tu masz plik maxa jak to wygląda http://www.sendspace.pl/file/a1a0e7cf8fd0c5f1696b060
  15. Waldx replied to Waldx's post in a topic in Animacje
    Dzięki wszystkim za komentarze. Kolejna animacja.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy