Jump to content

Bartosz Brudz - iAnimate Feature Workshop 2 Demo


Brudzu
 Share

Recommended Posts

całkiem nieźle.

popracuj nad masą postaci, tego najbardziej brakuje po całości. trąci także troszkę animacją pose to pose - szczególnie u dziewczyny. możesz także poprawić balans postaci oraz rotacje biodra przód/tył - jak podchodzi do drzwi to najsłabsza animacja, wygląda sztucznie i bardzo mechanicznie.

w ujęciu wchodzenia po schodach, zrezygnował bym z opuszczania rąk przez kolesia, wygląda co najwyżej dziwnie, jakby się miał poddać, a potem nagle rozkaz. spróbuj przejść z pozy z założonymi rękami bezpośrednio do pozy nakazującej z wyciągniętą ręką.

wcześniej w momencie reakcji na jej zatrzymanie, zostaw początek reakcji (tylko cofniecie do tyłu),niech dodatkowo nabierze powietrza jeśli rig pozwala na animację oddechu, i w takiej pozycji z założonymi rękami przytrzymaj chwilkę aż do przejścia w kolejną pozę jak już pisałem wyżej.

 

tak ogólnie to dobra robota:) pracuj dalej a będzie tylko lepiej.

Link to comment
Share on other sites

To opadanie rąk, miało bardziej pokazać, że on nie wierzy co ona robi, jak ona śmie (aż mu ręce opadają :). W dodatku chciałem wstawić dodatkową pozę, która by trochę urozmaiciła jego animacje.

Ale dzięki za wskazówki, przy następnej animacji skupie się na utrzymaniu równowagi i biodrach.

Link to comment
Share on other sites

W takim razie powinieneś zagrać dodatkowo dłońmi (obrócić otwartą dłonią do przodu, otworzyć bardziej dłoń) z rękami nie opuszczonymi prosto w dół a lekko pod kątem do przodu (tak z 10st.), barkami (obrócić je ku przodowi, nie opuszczając ich w dół, nawet zgiąć je w łokciach), jak jesteś zdziwiony i pytasz rękami wysuwasz je do przodu a nawet odrobinę do góry, oraz zagrać bardziej mimiką (otworzyłeś tylko bardziej oczy, troszkę za mało aby odczytać emocje, brwi podnieść odrobinę do góry, może nawet lekko uchylić usta), głowę także można by pociągnąć do przodu bez obracania. Całe ręce oraz tułów bujają się, ruch do tyłu a potem do przodu, twarde przejście z pozy do pozy bez dodatkowych zwolnień czy reakcji będzie odpowiedniejsze.

 

Pamiętaj że animacja musi być czytelna za pierwszym razem, tutaj nie czuć tego zdziwienia ani troszkę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy