Napisano 3 Luty 200718 l Grałem ostatnio w Q3 i bardzo spodobał mi się Orbb. Postanowiłem go zrobić w maxie i na szybko powstało takie coś: Te osłonkę za okiem wstawiłem bo bez niej model wyglądał jakoś dziwnie... Textura oka pobrana z http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=787 Reszta zrobiona w PS. Siatka: Poligonami się raczej nie przejmóje, muszę jeszcze poprawić pazury i dodać śruby w nogach:) Niewiem jak zrobić teksture nóg, licze na jakieś rady bo nigdy takiej organicznej textury nie robiłem. Zgóry dzięki za pomoc
Napisano 3 Luty 200718 l narazie wyglada wporzo... pozdro P.S.: ech te czasy kiedy mialem jescze czas "pykac" godzinami w quake 3 :( (chlip)
Napisano 4 Luty 200718 l Mnie się wydaje ze chyab troche z bardzo przesadziles z ta siatka na nogach nie lepiej było uzyc meshsmootha?
Napisano 8 Luty 200718 l Autor Nie miałem dużo czasu, ale trochę pokombinowałem. Zrobiłem trochę broni, ale wrzuce ją jutro. Trochę zmieniłem stopę:
Napisano 10 Marzec 200718 l Autor Trochę czasu minęło, postanowiłem nauczyć się wingsa i to w nim zrobić broń. Niestety pod prawie sam koniec wings wywalił błąd i jedyny plik z obiektem zniknął:( więc teraz zaczynam od nowa: p.s. jak w wingsie zniszczyć te szpare na łączeniu(virtual mirror)?
Napisano 12 Marzec 200717 l Autor Dorobiłem ten mechanizm, ale nie starałem się za bardzo upodobnić go do tego z Quake. I tak na dobrą sprawę oprócz textur, paru szczegółów, MS i poprawy siatki to by było na tyle jeśli chodzi o gnata. Dalej nie wiem jak w Wingsie tą siaatkę poprawić, jak usunąć mirror itp. tak żeby wszystko było ok. ale poszukam jeszcze tutoriali. Swoją drogą całkiem ciekawy program, nie wiedziałem że darmowy soft może być tak fajny:)
Napisano 13 Marzec 200717 l a ja tam nic pozytywnego dzisiaj nie powiem bo model jak model, niec nowego nie wnosi :P Ale fakt ze Orba w Hp modelowac warto, wiec czekam na udaty ;P Ps: pare srubek wiosny nie czyni ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto