Napisano 9 Luty 200718 l tak jak w temacie chodzi mi o to: ponieważ gdy mam dwustronne plane to się tak pracować nie da ;/ (wszystkie 2 sided itp odhaczyłem i dalej... ;/)
Napisano 9 Luty 200718 l Stachu-po pierwsze wyciac polygony, a po drugie wejdz w material i tam gdzie masz opacity skopiuj to co masz w difuse (rpzeciagnij i wybierz copy) a pozniej pomajstruj w outpucie tego opacity (dosyc i byc moze invert uzyj) i zobaczesz to co Ci sie bardzo przyda :)
Napisano 9 Luty 200718 l Autor niestety to tylko pogorszyło bo tera wszystkie linie z blueprintów się zlewają bo reszta jest przezroczysta ;/ ale zauważyłem że gdy otworzę stary jakiś plik to obiekty nie ich blueprinty nie mają drugiej strony ;x a więc to w maxie9 tak wymyślili że obiekty się odrazu dwustronne tworzą ;/;/;/ shit! a może da się to gdzieś wyłączyć w perfencjach?
Napisano 9 Luty 200718 l Chryste, co wy wymyślacie.... Preferences -> viewport -> Backface cull on object creation -> zaznaczyć "ptaszka". Notabene było już kilka razy pisane...
Napisano 9 Luty 200718 l nie mam tych problemow, mozliwe, ze to sposob wyswietlania viewportu, po drugie sprawdz tez material dwustronny i jego ustawienia, bo defaultowo w maxie 9 mamy dwie scianki na plane'ie.
Napisano 9 Luty 200718 l linie Ci sie zlewaja bo reszta jest przezroczysta? a pracowales TY keidys z rysunkiem technicznym? wiesz po co sie go na folie kseruje? ze niby zeby utrudnic robote? :)
Napisano 9 Luty 200718 l no :) nie było, szukałem ;/ Było, było ;). Jeżeli nawet nie o ustawieniach preferencji to backface cull jest ciągłą zmorą forumowiczów. Znalezienie tego w preferencjach to kilkanaście sekund szukania.... Zresztą nieważne. Życzę miłej pracy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto