Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc, w zasadzie to nie wiem czy ten watek pasuje do help>modeling ale mniejsza z tym. mam pytanie dotyczace tego co zrobic jak juz mam wymodelowane cos w zbrushu. eksportowac caly model high poly do 3d maxa i probowac go mapować czy jak?

poczytalem pale tutoriali i sprobowalem czegos takiego: modeluje prosty obiekt lowpoly w maxie, mapuje go, eksportuje, otwieram w zbrushu, klikam tools>morph>store mt, potem divide x razy i rownoczesnie modelowanie, schodze do divide lvl 1 , daje morph> switch i eksportuje mape displacement. i tu jest problem bo jak w 3dmaxie zaaplikuje tą mape do obiektu to efekty sa dalekie od idealu.

Pozatym zastanawiam sie nad teksturowaniem takiego modelu, na ktorym etapie i gdzie to zrobic?

  • Wyświetleń 836
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności