3dsmaxman Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Mam taki fragment modelu: Cylinder zlinkowany jest z górnym Dummy i patrzy się na dolnego Dummy, tłok zlinkowany jest z dolnym Dummy i patrzy się na górnego Dummy. Dolny Dummy zlinkowany jest z elementem poniżej, a górny Dummy - z elementem koło siebie (który na załączonej miniaturce obracam). No i podczas obrotu tym dużym elementem obracają mi się też cylinder i tłok wokół własnej osi. Dlaczego?
jangot Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Może jest coś nie tak ustawione z pivotami? Pivot cylindra musi się pokrywać z Pivotem ucha do którego jest zamocowany, a to ucho powinno mieć tak samo ustawiony Pivot jak górny Dummy, Najlepiej złącz przez Attach cylinder z jego uchem, zawsze to będzie mniej do kombinowania. Podobnie połącz tłok. Generalnie obiekty muszą mieć wyrównane Pivoty, inaczej dzieją się rózne dziwne rzeczy. Najlepiej użyj funkcji Align. A jak to nie da dobrych rezultatów to zerknij jeszcze na to w jakich układach współrzędnych obracają się te obiekty. Moze któryś układ lokalny? Robiłem już takie siłowniki i zawsze ładnie sie poruszały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się