Jump to content

Problem z LookAt


3dsmaxman
 Share

Recommended Posts

Mam taki fragment modelu:

c5156d2fdb205f83m.jpg

 

Cylinder zlinkowany jest z górnym Dummy i patrzy się na dolnego Dummy, tłok zlinkowany jest z dolnym Dummy i patrzy się na górnego Dummy. Dolny Dummy zlinkowany jest z elementem poniżej, a górny Dummy - z elementem koło siebie (który na załączonej miniaturce obracam).

 

No i podczas obrotu tym dużym elementem obracają mi się też cylinder i tłok wokół własnej osi. Dlaczego?

Link to comment
Share on other sites

Może jest coś nie tak ustawione z pivotami? Pivot cylindra musi się pokrywać z Pivotem ucha do którego jest zamocowany, a to ucho powinno mieć tak samo ustawiony Pivot jak górny Dummy, Najlepiej złącz przez Attach cylinder z jego uchem, zawsze to będzie mniej do kombinowania.

Podobnie połącz tłok.

Generalnie obiekty muszą mieć wyrównane Pivoty, inaczej dzieją się rózne dziwne rzeczy. Najlepiej użyj funkcji Align.

A jak to nie da dobrych rezultatów to zerknij jeszcze na to w jakich układach współrzędnych obracają się te obiekty. Moze któryś układ lokalny?

Robiłem już takie siłowniki i zawsze ładnie sie poruszały.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy