Skocz do zawartości

Problem z LookAt


3dsmaxman

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki fragment modelu:

c5156d2fdb205f83m.jpg

 

Cylinder zlinkowany jest z górnym Dummy i patrzy się na dolnego Dummy, tłok zlinkowany jest z dolnym Dummy i patrzy się na górnego Dummy. Dolny Dummy zlinkowany jest z elementem poniżej, a górny Dummy - z elementem koło siebie (który na załączonej miniaturce obracam).

 

No i podczas obrotu tym dużym elementem obracają mi się też cylinder i tłok wokół własnej osi. Dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Może jest coś nie tak ustawione z pivotami? Pivot cylindra musi się pokrywać z Pivotem ucha do którego jest zamocowany, a to ucho powinno mieć tak samo ustawiony Pivot jak górny Dummy, Najlepiej złącz przez Attach cylinder z jego uchem, zawsze to będzie mniej do kombinowania.

Podobnie połącz tłok.

Generalnie obiekty muszą mieć wyrównane Pivoty, inaczej dzieją się rózne dziwne rzeczy. Najlepiej użyj funkcji Align.

A jak to nie da dobrych rezultatów to zerknij jeszcze na to w jakich układach współrzędnych obracają się te obiekty. Moze któryś układ lokalny?

Robiłem już takie siłowniki i zawsze ładnie sie poruszały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności