Skocz do zawartości

Scena 3D: Apartament


Tysiak81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałam przedstawić parę prac - stworzonych przy pomocy narzeczonego (Udziar'a). Koncepcja była nam zadana odgórnie, ale efekt końcowy dał nam sporo satysfakcji i chcieliśmy się wystawić na konstruktywną krytykę, by jeszcze podszlifować umiejętności. Kolejne rendery dołączymy nieco później...a teraz sypialnia:

 

sypialniasopot1mnr0.th.jpg

 

sypialniasopot2meo7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zachwycony to raczej nie - mówi jedynie "bardzo dobre" :), a ten hall to mi się też tak nie bardzo - ale to chyba wina wnętrza? że niewiele się tam dzieje - chyba, że i tam burgunda na pufie postawię hehe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renderingi jak dla mnie to troche za ciemne - ale moze pochmurny dzien ... w kazdym razie obrazki ok ale czegos im brakuje. Ani rendering, ani modeling niczym nie interesuja.

 

Jezeli chodzi o krytyke to na pierwszym renderingu jest rozjechana perspektywa wnetrza a o zewnetrzu juz sie zapomnialo ...

- imo nie lezy mi mapa podlogi, slaba rozdzialka czy cos ...

- poduszki na lozku z pierwszego obrazka - straszne ;]

- na pierwszych dwoch renderach lozko lewituje - no i jest ten sam widok za oknem

- wydaje mi sie ze ustawienia - object setting i generowanie GI jest za wysokie dla tych "zaluzji" w oknach

- niczego do oswietlenia salonu nie ma na suficie - ale widocznie takie bylo zalozenie

 

Ogolnie - kadrowanie i ta perspektywa - jakos nie trafiaja do mnie - nie powoduja ze renerig nieciekawego wnetrza sprawia ze jest chociaz troche interesujace - imo projekt slabiutki ...

 

Pozdrawiam Moth... :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek brutalu,

powiem tylko tyle - że widoki za oknem były specjalnie ustawiane w szopie.Dla potrzeb wizek robiliśmy fotki, przyznam tylko, ze w salonie za szeroko musieliśmy rozciągnąć,widać,że latarnia za oknem jest nierzeczywistych wymiarów. Założeniem perspektyw jest pokazanie widoku od ściany do ściany - takich prawie panoramicznych - mimo, że nie jest to naturalny kąt widoku. Łóżko lewituje?

Postaram się przy kolejnych renderach bardziej uważać na kadrowanie - zatem niektóre punkty to cenne uwagi. Dzięki i pozdrawiamy kolegę ze studiów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspominajac o perspektywie - widoku zewnetrza - to chodzilo mi o ten drobny szczegol :]

 

77898818nj2.jpg

 

no a lozko lewituje bo lewituje - ale to takie moje czepialstwo :] szczegolnie to widac tam gdzie ten "koc" zwisa ku ziemi - chyba troszke ciemniej tam by bylo - tak mi sie wydaje :]

 

No, a jezeli chodzi o kadrowanie - to po prostu uwazaj na takie smieci jak ten w lewym dolnym rogu.

 

PS. Witamy na forum - bardzo udane wejscie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak faktycznie perspektywa za oknem "pieknie" wyszła :rolleyes:

Przyznaje - nie zwrócilem uwagi.

 

Ale 2 słowa wyjaśnienia co do łóżka. Łóżko własnie nie lewituje! Gdyby lewitowało - widać by było cień pod spodem. A tu jest na styk. Bo takie było założenie: "Kapa ma opadać na styk do ziemi" , awiec zrobiliśmy co nam zlecono ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności