Tysiak81 Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Witam, Chciałam przedstawić parę prac - stworzonych przy pomocy narzeczonego (Udziar'a). Koncepcja była nam zadana odgórnie, ale efekt końcowy dał nam sporo satysfakcji i chcieliśmy się wystawić na konstruktywną krytykę, by jeszcze podszlifować umiejętności. Kolejne rendery dołączymy nieco później...a teraz sypialnia:
zgred Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Bardzo ladnie. Ja do niczego sie nie przyczepie. Bardzo mi sie podoba :)
MaGuu Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Nie brzydkie :) Ostatni najgorszy, ale i tak trzyma poziom. Klient pewnie zachwycony?:)
Tysiak81 Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Zachwycony to raczej nie - mówi jedynie "bardzo dobre" :), a ten hall to mi się też tak nie bardzo - ale to chyba wina wnętrza? że niewiele się tam dzieje - chyba, że i tam burgunda na pufie postawię hehe...
MOTHMAN Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Renderingi jak dla mnie to troche za ciemne - ale moze pochmurny dzien ... w kazdym razie obrazki ok ale czegos im brakuje. Ani rendering, ani modeling niczym nie interesuja. Jezeli chodzi o krytyke to na pierwszym renderingu jest rozjechana perspektywa wnetrza a o zewnetrzu juz sie zapomnialo ... - imo nie lezy mi mapa podlogi, slaba rozdzialka czy cos ... - poduszki na lozku z pierwszego obrazka - straszne ;] - na pierwszych dwoch renderach lozko lewituje - no i jest ten sam widok za oknem - wydaje mi sie ze ustawienia - object setting i generowanie GI jest za wysokie dla tych "zaluzji" w oknach - niczego do oswietlenia salonu nie ma na suficie - ale widocznie takie bylo zalozenie Ogolnie - kadrowanie i ta perspektywa - jakos nie trafiaja do mnie - nie powoduja ze renerig nieciekawego wnetrza sprawia ze jest chociaz troche interesujace - imo projekt slabiutki ... Pozdrawiam Moth... :]
Tysiak81 Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Jarek brutalu, powiem tylko tyle - że widoki za oknem były specjalnie ustawiane w szopie.Dla potrzeb wizek robiliśmy fotki, przyznam tylko, ze w salonie za szeroko musieliśmy rozciągnąć,widać,że latarnia za oknem jest nierzeczywistych wymiarów. Założeniem perspektyw jest pokazanie widoku od ściany do ściany - takich prawie panoramicznych - mimo, że nie jest to naturalny kąt widoku. Łóżko lewituje? Postaram się przy kolejnych renderach bardziej uważać na kadrowanie - zatem niektóre punkty to cenne uwagi. Dzięki i pozdrawiamy kolegę ze studiów. :)
MOTHMAN Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 wspominajac o perspektywie - widoku zewnetrza - to chodzilo mi o ten drobny szczegol :] no a lozko lewituje bo lewituje - ale to takie moje czepialstwo :] szczegolnie to widac tam gdzie ten "koc" zwisa ku ziemi - chyba troszke ciemniej tam by bylo - tak mi sie wydaje :] No, a jezeli chodzi o kadrowanie - to po prostu uwazaj na takie smieci jak ten w lewym dolnym rogu. PS. Witamy na forum - bardzo udane wejscie :]
Udziar Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Taaak faktycznie perspektywa za oknem "pieknie" wyszła :rolleyes: Przyznaje - nie zwrócilem uwagi. Ale 2 słowa wyjaśnienia co do łóżka. Łóżko własnie nie lewituje! Gdyby lewitowało - widać by było cień pod spodem. A tu jest na styk. Bo takie było założenie: "Kapa ma opadać na styk do ziemi" , awiec zrobiliśmy co nam zlecono ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się