Triple X Napisano 28 Październik 2003 Share Napisano 28 Październik 2003 Witam! Robie pewien projekt i mam problem. Chce zrobić kule, w której będzie się znajdował \"magiczny :P\" pyłek. Nie wiem tylko jak go wykononać bo nie chciałbym texturą. Jeśli sa jakieś inne sposoby to prosze o sugestie :) Z góry thx Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 29 Październik 2003 Share Napisano 29 Październik 2003 Nie do konca wiem jak ma wygladac ten pylek. Ale jesli zwykle czasteczki wystarcza to moze je wykozystaj? Kulisty emiter czasteczek i po sprawie. Troche dynamiki, deflector... tak jak Aleksander radzi. To chyba najlepsze wyjscie. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezi Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Witam mam problem nie wiem jak zrobić piasek w piaskownicy i żwir taki jak sie sciezki czasami w parkach wysypuje bede wdzieczny za kazda pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 można zrobić displacem, dać jakąś proceduralną mapkę (cellural albo noise) odpowiednio zagęscić i powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 teksturą, jeśli nie chcesz animować, cząsteczkami, jeśli ma wyglądać jak przesypywany piasek, lub chciałbyś aniamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi