Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Robie pewien projekt i mam problem. Chce zrobić kule, w której będzie się znajdował \"magiczny :P\" pyłek. Nie wiem tylko jak go wykononać bo nie chciałbym texturą. Jeśli sa jakieś inne sposoby to prosze o sugestie :) Z góry thx

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie do konca wiem jak ma wygladac ten pylek. Ale jesli zwykle czasteczki wystarcza to moze je wykozystaj? Kulisty emiter czasteczek i po sprawie. Troche dynamiki, deflector... tak jak Aleksander radzi. To chyba najlepsze wyjscie. pozdro

Napisano

Witam mam problem nie wiem jak zrobić piasek w piaskownicy i żwir taki jak sie sciezki czasami w parkach wysypuje bede wdzieczny za kazda pomoc

Napisano

można zrobić displacem, dać jakąś proceduralną mapkę (cellural albo noise) odpowiednio zagęscić i powinno być ok

Napisano

teksturą, jeśli nie chcesz animować,

cząsteczkami, jeśli ma wyglądać jak przesypywany piasek, lub chciałbyś aniamować

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności