ferdynand Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 mam problem robie scene ze swieca i nie potrafie zrobicrealistycznego plomienia. robie to na renderze mental ray w max 8. zgory dzieki za pomoc
avant.garde Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Może spróbuj skombinować zdjęcie płomienia, stworzyć na jego podstawie maskę opacity w Photoshop'ie i wstawić płomień z maską na płaszczyznę ponad knotem świecy w 3ds.
ferdynand Napisano 17 Luty 2007 Autor Napisano 17 Luty 2007 nie o to mi chodzi chce mape ktora bedzei poprostu sprawiacwrazenie ze swieci bo tak naprawde tam jest swiatlo typu omni ktore tozapewnia
masater Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 http://www.thegnomonworkshop.com/tutorials/candle.html
ferdynand Napisano 17 Luty 2007 Autor Napisano 17 Luty 2007 o ile sie nie myle turturial jest do Maya a ja uzwam 3ds max 8 co zreszta pisalem w pierwszym poscie :))
vv3k70r Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 w maxie robi sie to dokladnie tak samo, ten tutek to akomodacja albo zwyczajne zerzniecie tutka Grega Carbonaro z konca XX wieku do maxa... zrob w ten sam sposob co podano dla Mayi, da sie... jesli nie jestes w stanie zmienic tego w maxowe pojecia to byc moze na plomienie jeszcze za wczesnie, pobaw sie w tworzenie efektow wogole zanim zacznies zpodrabiac rzeczywiste efekty...
ferdynand Napisano 17 Luty 2007 Autor Napisano 17 Luty 2007 zadalem to pytanie an forum chcac uzskac pomoc a nie krytyke nieumiem przelozyc to "na maxowe". czyli co mam spobie darowac pare godzinpracy dlatego ze chce sie czegos nauczyc. ciekawe masz podejscie dopomocy innym pozdro
masater Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Ludzie, zacznijcie się uczyć robić 3d a nie interfaceu maxa, bez problemu powinieneś zrobić ten tutek z wykożystaniem maxa czy nawet blendera. max jest wogóle porypany, we wszystkich pakietach bevel nazywa się bevel a w maxie to samo nazywa sie chamfer a bevel to zupełnie co innego, także jak ktoś przykłada zbyt dużą wagę do nauki interface maxa, nie będzie miał łatwo z ewentualną przesiadką...
Leru Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 ferdynand -> w tutku jest zrobiona geometria płomienia. Zrób taki model w maxie i daj mu np. modyfikator noise z włączoną możliwością jego animowania za pomocą fazy (jak odpalisz opcje noise to zobaczysz o co chodzi). Potem przejdź do rendering-> effect -> glow albo rendering -> video post i tam dodaj lens effects glow i zobacz co możesz tak zdziałać. Tutek pokazuje fajny pomysł :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się