Jump to content

płomień


ferdynand

Recommended Posts

w maxie robi sie to dokladnie tak samo, ten tutek to akomodacja albo zwyczajne zerzniecie tutka Grega Carbonaro z konca XX wieku do maxa...

 

zrob w ten sam sposob co podano dla Mayi, da sie... jesli nie jestes w stanie zmienic tego w maxowe pojecia to byc moze na plomienie jeszcze za wczesnie, pobaw sie w tworzenie efektow wogole zanim zacznies zpodrabiac rzeczywiste efekty...

Link to comment
Share on other sites

Ludzie, zacznijcie się uczyć robić 3d a nie interfaceu maxa, bez problemu powinieneś zrobić ten tutek z wykożystaniem maxa czy nawet blendera.

 

max jest wogóle porypany, we wszystkich pakietach bevel nazywa się bevel a w maxie to samo nazywa sie chamfer a bevel to zupełnie co innego, także jak ktoś przykłada zbyt dużą wagę do nauki interface maxa, nie będzie miał łatwo z ewentualną przesiadką...

Link to comment
Share on other sites

ferdynand -> w tutku jest zrobiona geometria płomienia. Zrób taki model w maxie i daj mu np. modyfikator noise z włączoną możliwością jego animowania za pomocą fazy (jak odpalisz opcje noise to zobaczysz o co chodzi).

Potem przejdź do rendering-> effect -> glow albo rendering -> video post i tam dodaj lens effects glow i zobacz co możesz tak zdziałać.

 

Tutek pokazuje fajny pomysł :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy