Napisano 16 Luty 200718 l mam problem robie scene ze swieca i nie potrafie zrobicrealistycznego plomienia. robie to na renderze mental ray w max 8. zgory dzieki za pomoc
Napisano 17 Luty 200718 l Może spróbuj skombinować zdjęcie płomienia, stworzyć na jego podstawie maskę opacity w Photoshop'ie i wstawić płomień z maską na płaszczyznę ponad knotem świecy w 3ds.
Napisano 17 Luty 200718 l Autor nie o to mi chodzi chce mape ktora bedzei poprostu sprawiacwrazenie ze swieci bo tak naprawde tam jest swiatlo typu omni ktore tozapewnia
Napisano 17 Luty 200718 l Autor o ile sie nie myle turturial jest do Maya a ja uzwam 3ds max 8 co zreszta pisalem w pierwszym poscie :))
Napisano 17 Luty 200718 l w maxie robi sie to dokladnie tak samo, ten tutek to akomodacja albo zwyczajne zerzniecie tutka Grega Carbonaro z konca XX wieku do maxa... zrob w ten sam sposob co podano dla Mayi, da sie... jesli nie jestes w stanie zmienic tego w maxowe pojecia to byc moze na plomienie jeszcze za wczesnie, pobaw sie w tworzenie efektow wogole zanim zacznies zpodrabiac rzeczywiste efekty...
Napisano 17 Luty 200718 l Autor zadalem to pytanie an forum chcac uzskac pomoc a nie krytyke nieumiem przelozyc to "na maxowe". czyli co mam spobie darowac pare godzinpracy dlatego ze chce sie czegos nauczyc. ciekawe masz podejscie dopomocy innym pozdro
Napisano 17 Luty 200718 l Ludzie, zacznijcie się uczyć robić 3d a nie interfaceu maxa, bez problemu powinieneś zrobić ten tutek z wykożystaniem maxa czy nawet blendera. max jest wogóle porypany, we wszystkich pakietach bevel nazywa się bevel a w maxie to samo nazywa sie chamfer a bevel to zupełnie co innego, także jak ktoś przykłada zbyt dużą wagę do nauki interface maxa, nie będzie miał łatwo z ewentualną przesiadką...
Napisano 18 Luty 200718 l ferdynand -> w tutku jest zrobiona geometria płomienia. Zrób taki model w maxie i daj mu np. modyfikator noise z włączoną możliwością jego animowania za pomocą fazy (jak odpalisz opcje noise to zobaczysz o co chodzi). Potem przejdź do rendering-> effect -> glow albo rendering -> video post i tam dodaj lens effects glow i zobacz co możesz tak zdziałać. Tutek pokazuje fajny pomysł :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto