Skocz do zawartości

Model postaci do gry


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponownie

 

Udało mi się klapnąć do kompa i się zabrać za pierwszą do mojej gry postać jak również pierwszą postać w moim życiu która w jakimś stopniu przypomina człowieka :D tak czy siak zastanawiam się czy skoro ten model ma 5096 poly i mój engine wczytuje mi ją w 0,1 sekundy to czy warto zmniejszać ilość poly czy robić już do niego teksturę ?? Jeszcze model poprawię ostro w kilku miejscach. Model w LowPoly ma jakieś 960 Poly. Załączam skrinszota tego w hipoly

 

 

postac_big.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z pewnościa powinieneś zmniejszyć bo przecież w tej gierce to chyba nie będzie on sam wystę pował nie ??

 

2 powód dal którego powinieneś zmienić wartość trójkatów to fakt - że taką postać można zrobić o wiele oszczędniej a będzie wygladać równie dobrze jak ta:P

Dobrą teksturka zyskasz lepszy efekt na oszczędnym modelu powiedzmy do 3000 faces ( nie poly:D).

 

Pozdr

Giorgione

 

Sorki nie miałem czasu na logowanie:P

Napisano

heh, giorgi ma racje... postac powinna miec:

mniej poly, bo nawet nie widac takiej ilosci po niej :P

nie teksturuj jej, popraw model, i to sporo :)... rece, udo, nogi, szyja, ehh duzo poprawek :)...

Napisano

Właśnie chodzi o to że to nie będzie gierka FPP tylko postać będzie normalnie widoczna z każdej strony (zależy od kamery). Ilość poly zmniejszyłem już do 3072 ścianek, więc jest lepiej ale dopiero jak skończę to tu wrzucę. Łatwiej by się kobitke modelowało jak bym miał obok żywy model [lol2] (szczegóły) ale to już by wtedy nie była zabawa przy kompie :P

Napisano

Dlaczego????:P:D

 

A ja przecież nie powiedziałem, ze to fpp :D

Taka ilość spokojnie wystarczy dla innych rodzaji tpp rpg itp. :D

 

Aha masz tutaj stronkę z barzdo dużą ilośćią referencji :D Kobitki tez tam są:D

 

http://www.fineart.sk

 

A z kobitka to nie masz racji:P - chodzi mi o ta 2 część wypowiedzi:D:D:D:D

 

Pozdr

Giorgione

 

Pozdr

Giorgione

 

Napisano

Hehe to w założeniu ma być kobieta [lol2] teraz ją poprawiam więc teraz jak wrzuce skrinszota to będzie ją przypominać :D mam nadzieję oczywiście, zaraz zobaczę tego linka o kobitkach :)

 

Pozdrawiam

Cozmo

Napisano

Aha z tego co widzę to na prosty obiekt dodałeś meshmooth - czy sie mylę??

 

 

A przy okazji zobacz na te rys ponizej:D -postać do kla. Obecnie postać ma 2134 faces(trójkątów nie polygonów) - no i byglada kanciasto ale jak narzucisz jej to samo co ty zrobiłeś będzie wyglądać barzdo dobrze niestety kosztem zwiększenia liczby ścianek - ja tak sobie robiłem by jak najlepiej wyglądała w lowpoly:D - wyszło około 5000 faces (tylko nie wiem czy przypadkiem programik mnie nie okłamywał):P

 

 

rys 1

 

rys 2

 

Pozdr

Giorgione

 

Napisano

To faktycznie MeshSmooth, bez niego jest jakiś 1000 trójkątów może więcej ale kanciasty jest do oporu. Narazie jednak musiałem zostawić ten model, cholera życie to nie film :(, są inne sprawy jak będę miał znowu czas to klapnę do tego modelu i go skończe. Tymczasem ...

 

Pozdrawiam

Cozmo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności