Cozmo Napisano 30 Październik 2003 Napisano 30 Październik 2003 Witam ponownie Udało mi się klapnąć do kompa i się zabrać za pierwszą do mojej gry postać jak również pierwszą postać w moim życiu która w jakimś stopniu przypomina człowieka :D tak czy siak zastanawiam się czy skoro ten model ma 5096 poly i mój engine wczytuje mi ją w 0,1 sekundy to czy warto zmniejszać ilość poly czy robić już do niego teksturę ?? Jeszcze model poprawię ostro w kilku miejscach. Model w LowPoly ma jakieś 960 Poly. Załączam skrinszota tego w hipoly
Anonymous Napisano 30 Październik 2003 Napisano 30 Październik 2003 Z pewnościa powinieneś zmniejszyć bo przecież w tej gierce to chyba nie będzie on sam wystę pował nie ?? 2 powód dal którego powinieneś zmienić wartość trójkatów to fakt - że taką postać można zrobić o wiele oszczędniej a będzie wygladać równie dobrze jak ta:P Dobrą teksturka zyskasz lepszy efekt na oszczędnym modelu powiedzmy do 3000 faces ( nie poly:D). Pozdr Giorgione Sorki nie miałem czasu na logowanie:P
darkelf Napisano 30 Październik 2003 Napisano 30 Październik 2003 heh, giorgi ma racje... postac powinna miec: mniej poly, bo nawet nie widac takiej ilosci po niej :P nie teksturuj jej, popraw model, i to sporo :)... rece, udo, nogi, szyja, ehh duzo poprawek :)...
Cozmo Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Właśnie chodzi o to że to nie będzie gierka FPP tylko postać będzie normalnie widoczna z każdej strony (zależy od kamery). Ilość poly zmniejszyłem już do 3072 ścianek, więc jest lepiej ale dopiero jak skończę to tu wrzucę. Łatwiej by się kobitke modelowało jak bym miał obok żywy model [lol2] (szczegóły) ale to już by wtedy nie była zabawa przy kompie :P
giorgione Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Dlaczego????:P:D A ja przecież nie powiedziałem, ze to fpp :D Taka ilość spokojnie wystarczy dla innych rodzaji tpp rpg itp. :D Aha masz tutaj stronkę z barzdo dużą ilośćią referencji :D Kobitki tez tam są:D http://www.fineart.sk A z kobitka to nie masz racji:P - chodzi mi o ta 2 część wypowiedzi:D:D:D:D Pozdr Giorgione Pozdr Giorgione
General Straw Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 ahh to jest kobieta....:) Wiec dam ci dobra rade - poligony mozesz zjechac bez problemu do 1000 w przypadku tego modelu i roznicy w grze nie zauwazysz (i mowie tu o trojkatach).
Cozmo Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Hehe to w założeniu ma być kobieta [lol2] teraz ją poprawiam więc teraz jak wrzuce skrinszota to będzie ją przypominać :D mam nadzieję oczywiście, zaraz zobaczę tego linka o kobitkach :) Pozdrawiam Cozmo
giorgione Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 Aha z tego co widzę to na prosty obiekt dodałeś meshmooth - czy sie mylę?? A przy okazji zobacz na te rys ponizej:D -postać do kla. Obecnie postać ma 2134 faces(trójkątów nie polygonów) - no i byglada kanciasto ale jak narzucisz jej to samo co ty zrobiłeś będzie wyglądać barzdo dobrze niestety kosztem zwiększenia liczby ścianek - ja tak sobie robiłem by jak najlepiej wyglądała w lowpoly:D - wyszło około 5000 faces (tylko nie wiem czy przypadkiem programik mnie nie okłamywał):P rys 1 rys 2 Pozdr Giorgione
Cozmo Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 To faktycznie MeshSmooth, bez niego jest jakiś 1000 trójkątów może więcej ale kanciasty jest do oporu. Narazie jednak musiałem zostawić ten model, cholera życie to nie film :(, są inne sprawy jak będę miał znowu czas to klapnę do tego modelu i go skończe. Tymczasem ... Pozdrawiam Cozmo
Rtsd2 Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 Na kobietke to nawet wygłada...tylko mało te jej wypukłosci sa ujete :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się