Skocz do zawartości

constrain - biodro


flesz_gordon

Rekomendowane odpowiedzi

czolem

 

zdaje sie ze ozywiam ten dzial :P hehe

ale przez moje problemy nastepni beda miec latwiej ;)

 

aa zatem - obczajam rigowanie - a konkretnie jestem przy constrainach i jak zwykle mam problem

chce zrobic tak zeby biodra ruszaly sie niezaleznie od stopy

 

no to zaznaczylem zolty effector / constrain/ pose i klik na zielony root

hm - no i bioderka chodza fajnie tylko ze znowu kolanem nie moge ruszyc- zrobil mi sie z tego lancuch IK :/ jest jakis sposob zebym mogl w razie czego przejsc na FK?

 

moze moglby ktos zyczliwy napisac w paru krokach jak to dobrze robic?

nie mowie o zaawansowanym rigu, tylko o sama "baze" stopy i bioder

 

zalaczam obrazek

 

a moze jakis tutorial ktory przeoczylem w czeluściach neta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość e=mc^2

srednio sie znam na rigowaniu ale sprobuj zrobic contraina na odwrot, czyli roota foota;) do effectora nogi , wtedy powinienes miec fk jesli zlapiesz za kosc i bedziesz ja chcial obrocic albo ik jesli zlapiesz eff nogi i bedziesz chcial go przesunac, albo tak jak u ciebie masz to zaznacz jakas kosc u nogi i ctrl+r(albo lewy panel create>skeleton>inspect chaine properties) i tam masz ik/fk blending, zmniejsz do zera i bedziesz mial fk ale wtedy bedziesz mogl obrocic tylko kosc nogi bez stopy bo nie zrobiles constraina stopy do nogi tylko na odwrot, chyba troche zamieszalem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności