Napisano 26 Luty 200718 l Witam, Mam pytanie o widok w maya. Chodzi o różnice pomiedzy kadrem widzianym w podglądzie kamery w oknie roboczym, a wyrenderowanym obrazem. Obraz powstały ma szerszy kąt widzenia. Jak sprawić żeby nie było różnic w kadrach, żebym to co projektuje było odzwierciedleniem renderingu. Pozdrawiam, ŁW [email protected] gg:5344771
Napisano 27 Luty 200718 l Witaj, przeslij mi adres swojego maila prosze. Resolution Gate nie rozwiązał problemu. Wytłumacze Ci to na przykładzie screenshotów.
Napisano 27 Luty 200718 l No dobra, a w czym problem? Nie mozesz sobie tego przyciac po wyrenderowaniu?!?!?!
Napisano 27 Luty 200718 l Daj tutaj te screenshoty - może skorzysta z tego ktoś, kto w przyszlości będzie miał problem. Obrazki możesz zamieszczać na http://www.imageshack.us
Napisano 28 Luty 200718 l Zaznacz shape node'a kamery i użyj tego skryptu: string $sel[] = `ls -sl`; string $cam = $sel[0]; string $attr = $cam + ".displayResolution"; setAttr $attr 1; string $attr = $cam + ".overscan"; setAttr $attr 1.2; string $attr = $cam + ".filmFit"; setAttr $attr 3; Ewentualnie zwiększ wartość overscan (1.2).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto