Gość pompatyczny Lukasz Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Witam, Mam pytanie o widok w maya. Chodzi o różnice pomiedzy kadrem widzianym w podglądzie kamery w oknie roboczym, a wyrenderowanym obrazem. Obraz powstały ma szerszy kąt widzenia. Jak sprawić żeby nie było różnic w kadrach, żebym to co projektuje było odzwierciedleniem renderingu. Pozdrawiam, ŁW [email protected] gg:5344771
Gość pompatyczny Lukasz Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Witaj, przeslij mi adres swojego maila prosze. Resolution Gate nie rozwiązał problemu. Wytłumacze Ci to na przykładzie screenshotów.
Reanimator Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 No dobra, a w czym problem? Nie mozesz sobie tego przyciac po wyrenderowaniu?!?!?!
piotrek Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Daj tutaj te screenshoty - może skorzysta z tego ktoś, kto w przyszlości będzie miał problem. Obrazki możesz zamieszczać na http://www.imageshack.us
Gordy Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Pytanie jaką kamerę wybrał w opcjach renderu + pixel ratio i takie tam.
mathix Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Zaznacz shape node'a kamery i użyj tego skryptu: string $sel[] = `ls -sl`; string $cam = $sel[0]; string $attr = $cam + ".displayResolution"; setAttr $attr 1; string $attr = $cam + ".overscan"; setAttr $attr 1.2; string $attr = $cam + ".filmFit"; setAttr $attr 3; Ewentualnie zwiększ wartość overscan (1.2).
Gość pompatyczny Lukasz Napisano 1 Marzec 2007 Napisano 1 Marzec 2007 Chodziło o Lens Squeeze Ratio i Fit Resolution Gate. Thx.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się