Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam pytanie o widok w maya. Chodzi o różnice pomiedzy kadrem widzianym w podglądzie kamery w oknie roboczym, a wyrenderowanym obrazem. Obraz powstały ma szerszy kąt widzenia. Jak sprawić żeby nie było różnic w kadrach, żebym to co projektuje było odzwierciedleniem renderingu.

Pozdrawiam,

ŁW

[email protected]

gg:5344771

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

przeslij mi adres swojego maila prosze.

Resolution Gate nie rozwiązał problemu. Wytłumacze Ci to na przykładzie screenshotów.

Napisano

Pytanie jaką kamerę wybrał w opcjach renderu + pixel ratio i takie tam.

Napisano

Zaznacz shape node'a kamery i użyj tego skryptu:

string $sel[] = `ls -sl`;
string $cam = $sel[0];
string $attr = $cam + ".displayResolution";
setAttr $attr 1;
string $attr = $cam + ".overscan";
setAttr $attr 1.2;
string $attr = $cam + ".filmFit";
setAttr $attr 3;

Ewentualnie zwiększ wartość overscan (1.2).

Napisano

Chodziło o Lens Squeeze Ratio i Fit Resolution Gate.

Thx.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności