Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem dotyczacy odbic w szybach, zalezy mi na tym aby uzyskac szkło polprzezroczyste tzn: aby np. za balustradami było widac jeszzce stolarke bo obecnie wyglada to jak lustro.przeczytalem wątek o podobnym temacie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34402 probowalem zastosowac sie do wytycznych niestety bez rezlultatów.(albo renderuj mi zupełnie przezroczyste gdzie szyby sa czarne albo odbicia sa zbyt duze.

Dawalem takze ustawienia posrednie pomiedzy takze efekt był zły

Przesyłam wynik mojej pracy oraz ustawienie szkła.

Bardzo prosze o sugestie co nalezy poprawic.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 897
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tutaj jeszzce ujecia z fallofem w difuse.. tym razem za nie ma odbic nieba...

Napisano

Włącz Fresnel w reflections, a najlepiej poczekaj az odpowie ci ktos kto sie lepiej na vrayu zna odemnie :)

Napisano

Tak jak mówi mirach, włącz fresnel reflections, odznacz "L" i spróbuj się pobawić Fresnel IOR - im wieksza wartość tym więcej odbić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności