Damian! Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Mam problem dotyczacy odbic w szybach, zalezy mi na tym aby uzyskac szkło polprzezroczyste tzn: aby np. za balustradami było widac jeszzce stolarke bo obecnie wyglada to jak lustro.przeczytalem wątek o podobnym temacie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34402 probowalem zastosowac sie do wytycznych niestety bez rezlultatów.(albo renderuj mi zupełnie przezroczyste gdzie szyby sa czarne albo odbicia sa zbyt duze. Dawalem takze ustawienia posrednie pomiedzy takze efekt był zły Przesyłam wynik mojej pracy oraz ustawienie szkła. Bardzo prosze o sugestie co nalezy poprawic. Pozdrawiam
Damian! Napisano 27 Luty 2007 Autor Napisano 27 Luty 2007 Tutaj jeszzce ujecia z fallofem w difuse.. tym razem za nie ma odbic nieba...
mirach Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Włącz Fresnel w reflections, a najlepiej poczekaj az odpowie ci ktos kto sie lepiej na vrayu zna odemnie :)
araneus Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Tak jak mówi mirach, włącz fresnel reflections, odznacz "L" i spróbuj się pobawić Fresnel IOR - im wieksza wartość tym więcej odbić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się