Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jestem w trakcie wizualizacji domku jednorodzinnego.

Generalnie wszystko ok, ale nie moge uzyskać efektu odblasku na szybach i dachówce. W próbkach materiały wyglądają pięknie, gdy nanosze je na obiekty wscenie i renderuje to kolor właście dobry, ale tracę właśnie tą połyskliwośc, którą widać w oknie próbek.

Materiały to brass i grass vraymtl.(bez zmiany ustawień)

Światłow to vraysun , pbounnces :irradiance map, sbounces: light cache

AA : cook variable, caustics wyłączone.

Będe wdzięczny za pomoc.

Pozdraiwam

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a dajesz reflect?:)przesun paseczek troszke w dol-mozesz dac nawet do polowy i ocen efekt. A parametr refl.glossines najlepiej kolo jedynki(lepiej dac nieco mniej niz jedeen dla szyby bo jedynka da efekt calkowitego lustra)

pozdro

Napisano
  • Autor

Zastosowałem wskazówki, ale nie bardzo się zmieniło.

Na szybie mam materiał egzVrayGlass. Po zrenderowaniu szybę mam czarną , a połysku charakterystycznego dla materiału szkła zero.

Napisano
  • Autor

Generalnie nie musi się nic odbijąć. Za szybą firanka. Jak renderuje, to wygląda, tak , jakby szyby nie było.

P.S. W którym dziale zadawać tego typu pytania?

Napisano

rzeczywiscie zmien bo mederator Cie doprowadzi do porzadku-ja daje tak jak wspomnaialem wczesniej parametry ale jako material szkla ustawiam na vraymtl-nie kombinuje z egzvrayglas-sprawdz moze czy ma sie co odbijac

Napisano

W takim razie prawie na pewno po prostu nie ma co sie w tym oknie odbijac.

Zapewne masz ustawione czarne tło sceny, które sie odbija i dlatego jest czarno. Zmien tlo lub wstaw jakas mape odbic w materiale i powinno dzialac.

Napisano
  • Autor

Dzięki. Pomogło. Wstawiłem tło z nbiebem i szybka przestała być czarna. Jeszcze raz dzięki

Pozdrwaiwam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności