Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema, mam taki problem. Otóż gdy zrobie w editable poly pare vertexów, połącze je polygonem to po nałożeniu tekstury na to zamiast normalnej tekstury jest plama. Plama ma kolor prawdopobnie jednego z pikseli tekstury, gdyż gdy wrzucę teksture drewna to będzie brązowa plama, a jak rózowej pościeli to różowa. Wiecie co z tym zrobić? I czy w ogóle można to naprawić?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 662
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz poprawić współrzędne UV wierzchołków.

Ewentualnie na nowo zmapować obiekt, jeśli mapowanie to zwykła projekcja planarna, sferyczna etc.

 

Do tych celów możesz użyć modyfikatora UVWMap lub Unwrap.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności