Gość pefrik Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Siema, mam taki problem. Otóż gdy zrobie w editable poly pare vertexów, połącze je polygonem to po nałożeniu tekstury na to zamiast normalnej tekstury jest plama. Plama ma kolor prawdopobnie jednego z pikseli tekstury, gdyż gdy wrzucę teksture drewna to będzie brązowa plama, a jak rózowej pościeli to różowa. Wiecie co z tym zrobić? I czy w ogóle można to naprawić?
piotrek Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Musisz poprawić współrzędne UV wierzchołków. Ewentualnie na nowo zmapować obiekt, jeśli mapowanie to zwykła projekcja planarna, sferyczna etc. Do tych celów możesz użyć modyfikatora UVWMap lub Unwrap.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się