Ania Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 czy i jak da się zrobić żeby partykle generowane przez PF przejmowały materiał (lub przynajmniej kolor diffuse) od obiektu (position object)z którego wylatują? czyli że jak partykel wyleci z części obiektu która jest zielona, to sam będzie zielony, a jak wyleci z części która jest różowa to niech się zrobi różowy. na razie udało mi się sterować materiał tylko przez random albo przez wiek partykla.
southside Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Proponuje napisac skrypt. Tutaj jest pomoc... http://www.scriptspot.com/bobo/mxs5/pflow/pflow__inherit_UV.htm pozdrawiam 1
Ania Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 dzięki, działa. edit: na kulce działa a na moim objekcie się zawiesza. ale zobaczę może sobie jakoś z tym poradzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się