Ania Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 czy i jak da się zrobić żeby partykle generowane przez PF przejmowały materiał (lub przynajmniej kolor diffuse) od obiektu (position object)z którego wylatują? czyli że jak partykel wyleci z części obiektu która jest zielona, to sam będzie zielony, a jak wyleci z części która jest różowa to niech się zrobi różowy. na razie udało mi się sterować materiał tylko przez random albo przez wiek partykla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
southside Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 Proponuje napisac skrypt. Tutaj jest pomoc... http://www.scriptspot.com/bobo/mxs5/pflow/pflow__inherit_UV.htm pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 28 Luty 2007 Autor Share Napisano 28 Luty 2007 dzięki, działa. edit: na kulce działa a na moim objekcie się zawiesza. ale zobaczę może sobie jakoś z tym poradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się