Marcel100 Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Zacząłem robić szachy. Na początek zrobiłem w jakąś godzinkę 4 pionki (dopiero zaczynam, już zaczynałem 2 razy ale za każdym razem się coś nie udawało, jak to mówią do 3 razy sztuka). W trakcie pracy przez nieuwagę popełniłem błąd. Jak widać na załączonym obrazku z przodu koń nie ma grzywy jest tam dziura, tak samo zrobiło się na spodzie pionka ponieważ robiłem go za pomocą funkcji "Line" a następnie "Lathe" no i na koniec "Symmetry". Po drodze jeszcze "Edit Patch". Podstawę dla konia zrobiłem "Line" i "" potem wziąłem ją na "Editable Mesh" i "Attach" do konia. I teraz moje pytanie jak to najlepiej naprawić? Chciałem wziąć "Edit Poly" dać "Plane" i użyć opcji "Target Weld" żeby połączyć Vertexy ale jak biorę "Edit Poly" to na modelu pojawia się mnóstwo vertexów i robi się straszny mętlik. Tutaj zdjęcie problemu: A tu wszystkie 4 pionki: I siateczka wszystkich 4:
wizz Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Chcesz załatac ta dziure to editpoly potem zazaczasz krawedz tej dziury ( border ) i dajesz Cap , potem mozesz pociac powstała plaszczyzne ( cut ) :) nie wiem czy dobrze pisze :D wszystko masz w edit poly , najlepiej jakies tutki być przerobił :) pozdrawiam
Marcel100 Napisano 2 Marzec 2007 Autor Napisano 2 Marzec 2007 Tylko że jak wezmę Edit Poly to cały model robi się pofałdowany i zniekształcony. 10 minut i jest jeszcze jedna figura:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się