Napisano 2 Marzec 200718 l Zacząłem robić szachy. Na początek zrobiłem w jakąś godzinkę 4 pionki (dopiero zaczynam, już zaczynałem 2 razy ale za każdym razem się coś nie udawało, jak to mówią do 3 razy sztuka). W trakcie pracy przez nieuwagę popełniłem błąd. Jak widać na załączonym obrazku z przodu koń nie ma grzywy jest tam dziura, tak samo zrobiło się na spodzie pionka ponieważ robiłem go za pomocą funkcji "Line" a następnie "Lathe" no i na koniec "Symmetry". Po drodze jeszcze "Edit Patch". Podstawę dla konia zrobiłem "Line" i "" potem wziąłem ją na "Editable Mesh" i "Attach" do konia. I teraz moje pytanie jak to najlepiej naprawić? Chciałem wziąć "Edit Poly" dać "Plane" i użyć opcji "Target Weld" żeby połączyć Vertexy ale jak biorę "Edit Poly" to na modelu pojawia się mnóstwo vertexów i robi się straszny mętlik. Tutaj zdjęcie problemu: A tu wszystkie 4 pionki: I siateczka wszystkich 4:
Napisano 2 Marzec 200718 l Chcesz załatac ta dziure to editpoly potem zazaczasz krawedz tej dziury ( border ) i dajesz Cap , potem mozesz pociac powstała plaszczyzne ( cut ) :) nie wiem czy dobrze pisze :D wszystko masz w edit poly , najlepiej jakies tutki być przerobił :) pozdrawiam
Napisano 2 Marzec 200718 l Autor Tylko że jak wezmę Edit Poly to cały model robi się pofałdowany i zniekształcony. 10 minut i jest jeszcze jedna figura:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto