Gość goldiepl Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Witam wszystkich fachowców, chcę spróbować renderu architektury. Przyglądam się wszystkim wizualizacjom (Panowie i Panie, chylę czoła) i zastanawiam się, jak robicie blachodachówki. To jest geometria czy displacement map? Zakładam że to drugie, bo to przecież ogromna ilośc polygonów. Ktoś może podsunąć dobrą mapę? Nie znalazłem niczego sensownego, szukając "roof displacement map" w google ani na vray-materials. Pewnie jak się w temat zagłębię, to poproszę jeszcze o pomoc :)
MaGuu Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28174&highlight=textures - vol 7 :)
siwy Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 displacement nie jest niezbędny. używam go dość rzadko. technika robienia dachu zależy głównie od tego w jakiej skali to pokażesz. jak ma to byc detal z bliska to lepiej wymodelowac geometrię, jak troche dalej to displace, jak z daleka cały budynek w jednym kadrze to zwykle udaje się zwykłym diffusem. pozdro
Gość goldiepl Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Na razie chciałem zrobić domek i zobaczyć, co mi wyjdzie :) Bo to chyba najprostsze. Terenem zajmę się później. Jak pisałem - ja to robię dla własnej niekłamanej przyjemności więc pomysł mi się dopiero klaruje. Ale zdążyłem już przetestować mapę - rewelacja przy dalszych rzutach, naprawdę. Dziękuję twórcy tekstur (Lisu) i MaGuu za pokierowanie. Przetestuję też wersję "geometryczną", w niektórych miejscach i tak będzie niezbędna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się