Jump to content

tekstura dachu


Guest goldiepl

Recommended Posts

Guest goldiepl

Witam wszystkich fachowców,

chcę spróbować renderu architektury. Przyglądam się wszystkim wizualizacjom (Panowie i Panie, chylę czoła) i zastanawiam się, jak robicie blachodachówki. To jest geometria czy displacement map? Zakładam że to drugie, bo to przecież ogromna ilośc polygonów. Ktoś może podsunąć dobrą mapę? Nie znalazłem niczego sensownego, szukając "roof displacement map" w google ani na vray-materials.

Pewnie jak się w temat zagłębię, to poproszę jeszcze o pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

displacement nie jest niezbędny. używam go dość rzadko. technika robienia dachu zależy głównie od tego w jakiej skali to pokażesz. jak ma to byc detal z bliska to lepiej wymodelowac geometrię, jak troche dalej to displace, jak z daleka cały budynek w jednym kadrze to zwykle udaje się zwykłym diffusem.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest goldiepl

Na razie chciałem zrobić domek i zobaczyć, co mi wyjdzie :) Bo to chyba najprostsze. Terenem zajmę się później. Jak pisałem - ja to robię dla własnej niekłamanej przyjemności więc pomysł mi się dopiero klaruje.

Ale zdążyłem już przetestować mapę - rewelacja przy dalszych rzutach, naprawdę. Dziękuję twórcy tekstur (Lisu) i MaGuu za pokierowanie.

Przetestuję też wersję "geometryczną", w niektórych miejscach i tak będzie niezbędna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy