Skocz do zawartości

Scena 3D: Aneks


marunioms

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Przedstawiam wstępny projekt jednego z pomieszczeń w moim przyszłym mieszkanku, które otrzymam dopiero w przyszłym roku. Pokój o wymiarach 4,6m x 4,2 m, który chcialem podzielic na 2 czesci oddzielone od siebie rozsuwanymi drzwiami (kuchnia i pokoik). W załączeniu zamieszczam rzut i szybką wizualizację (cześć modeli moja, część z neta). Jestem zupełnym amatorem jeżeli chodzi o architekturę wnętrz dlatego prosiłbym o opinie odnośnie funkcjonalności takiego pomieszczenia oraz podpowiedzi co ewentualnie zmienić, a może porzucić pomysł.

 

http://img441.imageshack.us/my.php?image=aneks1ld9.jpg

http://img157.imageshack.us/my.php?image=projektanekslh2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi się wydaje, że jeśli chcesz juz ukryć kuchnie (nie wiem czy taki był cel z tymi drzwiami suwanymi) to i tak bedziesz ciągle przez nią przechodził, w zwiazku z czym i tak w praktyce bedziesz miał rozsuniete te drzwi.

 

Ale bardzo ładna aranżacja.

 

ps. ile metrów ma mieszkanie? ...moze pokaz rzucik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojt0000: jaki komputer taki czas, Celeron i 512 RAM to nie poszaleje :)

 

Udziar: Mieszkanko jest nieduże - 53,8 m2. 2 pokoje + kuchnia + łazienka + ubikacja (rzucik w załączeniu). Chciałem uzyskać 3 pokoiki + kuchnie. Drzwi

nie mają za zadanie ukryć kuchnię. Chodzi o to zeby podczas gotowania i wizyty jakiegos goscia mozna bylo odizolowac sie od pomieszczenia kuchennego.

 

Rzut mieszkania

http://img134.imageshack.us/my.php?image=rzutmieszkankohg7.jpg

 

PS. Szkoda ze tak malo podpowiedzi. Moze przesunac jakos scianki. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Oczywiscie wizke mozna komentowac, na to tez licze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach