troglodyta Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 Witam Mam takie pytanko. Czy da się skonwertować Particle na obiekty Poly? A teraz o co mi chodzi dokładnie. Stworzyłem super spraya i ustawiłem parametry takie jak mi odpowiadają i w jednej klatce animacji cząsteczki ustawiają mi się tak jak chcę. Teraz chciałbym je skonwertować na Poly żeby np nałożyć jakiś modyfikator na te cząsteczki, no a co najważniejsze chciałbym pozbyć sie już tego systemu żeby nie siedział w pamięci i szybciej śmigał mi komp. Da się coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 ustaw jakas klatke, tools -> snapshot -> zaznaczasz single i mesh o to chodzilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troglodyta Napisano 14 Marzec 2007 Autor Share Napisano 14 Marzec 2007 Właśnie o to chodziło. illy dzięki wielkie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troglodyta Napisano 14 Marzec 2007 Autor Share Napisano 14 Marzec 2007 sory zapomniałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 Dla potomności używającej wyszukiwarki (heh, ale się okłamuje, przecież teraz nikt wyszukiwarki nie używa :P ) dodam, że można to jeszcze compound object -> mesher załatwić, z tym, że on przechwytuje całą animacje, ale możesz w curve editora albo dope sheeta wejść, usunąć pozostałe klatki i woila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troglodyta Napisano 14 Marzec 2007 Autor Share Napisano 14 Marzec 2007 streaker - też masz racje. ale zamiast mieszać w curve editorze już można (nawet trzeba bo po skasowaniu Particla meszer wraca do pierwotnej formy) na wybranej klatce animacji dać conwert to editable poly...na przykład. Ale metoda też jest dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi