Napisano 14 Marzec 200718 l Witam Mam takie pytanko. Czy da się skonwertować Particle na obiekty Poly? A teraz o co mi chodzi dokładnie. Stworzyłem super spraya i ustawiłem parametry takie jak mi odpowiadają i w jednej klatce animacji cząsteczki ustawiają mi się tak jak chcę. Teraz chciałbym je skonwertować na Poly żeby np nałożyć jakiś modyfikator na te cząsteczki, no a co najważniejsze chciałbym pozbyć sie już tego systemu żeby nie siedział w pamięci i szybciej śmigał mi komp. Da się coś takiego zrobić?
Napisano 14 Marzec 200718 l ustaw jakas klatke, tools -> snapshot -> zaznaczasz single i mesh o to chodzilo?
Napisano 14 Marzec 200718 l Dla potomności używającej wyszukiwarki (heh, ale się okłamuje, przecież teraz nikt wyszukiwarki nie używa :P ) dodam, że można to jeszcze compound object -> mesher załatwić, z tym, że on przechwytuje całą animacje, ale możesz w curve editora albo dope sheeta wejść, usunąć pozostałe klatki i woila.
Napisano 14 Marzec 200718 l Autor streaker - też masz racje. ale zamiast mieszać w curve editorze już można (nawet trzeba bo po skasowaniu Particla meszer wraca do pierwotnej formy) na wybranej klatce animacji dać conwert to editable poly...na przykład. Ale metoda też jest dobra.